کد: 13971112344595138

آموزش موسیقی برای کودکان و نوجوانان

چگونه کودک را به موسیقی علاقه‌مند کنیم؟

کد: 13971112344595138

https://goo.gl/abZZu2

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهمترین پرسش‌هایی که مادران دارند، راه‌های علاقه‌مند کردن کودکان به موسیقی است. نخست باید این گفته شود که همه کودکان و حتی نوزادان، به موسیقی عکس‌العمل نشان می‌دهند و این کاملا غریزی و ذاتی است.

چگونه کودک را به موسیقی علاقه مند کنیم؟
چگونه کودک را به موسیقی علاقه مند کنیم؟

به گزارش موسیقی هنری ایران و رضا کلانتری، شاید انتقال این حس و غریزه از مادر و در دوران بارداری شکل گرفته باشد. پس اگر کودک یا نوزاد به انواع موسیقی بازخوردهای مختلف نشان داد، آن را یک حس کاملا عادی باید دانست.

حال ببینیم چگونه می‌توان این حس را بیشتر کرد.

یکی از مهمترین راه‌ها این است که محیط خانه، با موسیقی همراه باشد. پخش موسیقی به صورت همیشگی در خانه، به صورت پس زمینه، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند ذهن کودک را با انواع موسیقی همراه کرده و به تدریج، ملودی‌ها را در ذهنش ثبت کند. بسیاری از آهنگ‌هاو سبک‌ها و انواع موسیقی که در بزرگسالی نسبت به آن‌ها ابراز علاقه می‌کنیم، ریشه در کودکی و نوزادی دارد.

اگر از نوزادی و کودکی، گوش و ذهن با موسیقی کلاسیک همراه باشد، علاقه‌مند شدن به موسیقی محلی درصد کمی خواهد داشت و به احتمال بسیار زیاد، شخص یکی از طرفداران موسیقی کلاسیک خواهد شد.

پس، به محیط زندگی مملو از موسیقی برای نوزاد و کودک، باید بیشتر اهمیت داد تا فرزند، دوستدار واقعی و حرفه‌ای موسیقی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | موسیقی