کد: 13970819326575138

چگونگی شهریه‌های کلاس‌های موسیقی

تفاوت شهریه‌های آموزشگاه موسیقی و کلاس‌های خصوصی

کد: 13970819326575138

https://goo.gl/zYqXtj

، تهران , (اخبار رسمی): از نظر هزینه و شهریه نیز به دلیل نظارت ارگان‌های رسمی و رقابت شدیدی که بین آموزشگاه‌های موسیقی به وجود آمده، میزان قابل قبول و مناسبی وجود دارد.

تفاوت شهریه های آموزشگاه موسیقی و کلاس های خصوصی
تفاوت شهریه های آموزشگاه موسیقی و کلاس های خصوصی

رضا کلانتری، مدرس موسیقی در این مطلب به تفاوت شهریه آموزشگاه‌ها و کلاس‌های خصوصی می‌پردازد. افرادی که مشغول یادگیری موسیقی هستند، از چگونگی شهریه‌های کلاس‌های موسیقی اطلاع دارند. هم اکنون تعداد زیادی آموزشگاه موسیقی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند و از نظر آموزشی و امکانات به سطحی تقریبا یکسان و نزدیک رسیده‌اند.

از نظر هزینه و شهریه نیز به دلیل نظارت ارگان‌های رسمی و رقابت شدیدی که بین آموزشگاه‌های موسیقی به وجود آمده، میزان قابل قبول و مناسبی وجود دارد. ولی در کلاس‌های خصوصی، به دلیل اینکه نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد، شهریه‌های نامعقول و گاهی بسیار بالا گرفته می‌شود.

تعداد زیادی از هنرجویان نیز، به دلیل تبلیغات کاذبی که وجود دارد، در کلاس‌های خصوصی مشغول آموزش می‌شوند.

با توجه به نکات گفته شده، بهتر است یادگیری موسیقی را در آموزشگاه موسیقی شروع کرده و ادامه داد تا از نظر آموزش درست، نظارت فنی، هزینه و سایر موارد متضرر نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس:

موسیقی