اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970617315268803

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت:

آموزش‌های مهارتی باید منجر به اشتغال شود

کد: 13970617315268803

https://goo.gl/iGawuE

، ساری , (اخبار رسمی): جلسه مشترک هم‌اندیشی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان براساس نیاز بازار کار با حضور مجریان طرح تکاپو (توسعه و کسب و کار پایدار) و مجریان طرح پژوهشی تدوین‌کنندگان سند راهبردی مهارت استان مازندران صبح امروز در دفتر مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران برگزار شد.

آموزش های مهارتی باید منجر به اشتغال شود
آموزش‌های مهارتی باید منجر به اشتغال شود

سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با کمک کارگزاران طرح تکاپو نیازمندی آموزش مهارت هر منطقه را شناسایی کرده و آموزش‌های مهارتی خود را به متقاضیان ارایه می‌دهد.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مصمم است با همکاری کارگزاران طرح تکاپو جهت رفع معضلات کسب و کار در شرایط موجود، آموزش‌های فنی و مهارتی مورد نیاز را برای ایجاد و یا افزایش مهارت‌های لازم در تولید و خدمات ارایه دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران بیان داشت: تدوین سند مهارتی استان به ویژه در حوزه بانوان که توسط اساتید براساس آمایش سرزمین و مبتنی بر دانش نظری و تجربی و با کسب اطلاعات دقیق و کامل در استان صورت می‌گیرد؛ خواهد توانست نیازهای آموزش مهارتی استان را در بازده زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعیین کند تا به واسطه بهره‌مندی از این اطلاعات فاصله این آموزش‌ها با پیشرفت‌های تکنولوژی به حداقل ممکن برسد.

در پایان کارگزاران طرح تکاپو و مجریان طرح پژوهشی در حوزه آموزش فنی و مهارتی آخرین اقدامات و برنامه آتی خود را به حضار گزارش مبسوطی ارایه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش