صاهیراد، پنجمین سالروز تأسیسش را جشن گرفت

جشن 5 سالگی تأسیس صاهیراد

کد: 13970619315619699

https://goo.gl/PdoWd4

، تهران , (اخبار رسمی): جشن پنجمین سالروز تأسیس صاهیراد در 23 مرداد ماه 1397 در سالن همایش کتابخانه ملی ایران با حضور مدیران و متخصصان شرکت‌های تولید کننده دانش و فناوری برگزار شد.

جشن 5 سالگی تأسیس صاهیراد
مدیر عامل صاهیراد؛ مهندس عالمیان راد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی صاهیراد، مهندس رامین عالمیان راد، درباره برنامه پنجمین سالروز این مجموعه گفت: صاهیراد بعد از حدود نیم دهه حضور فعال و مؤثر در صنعت برق و الکترونیک و با مخاطبان بی‌شمار و مشتریان وفادار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.

مدیرعامل صاهیراد با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با دو هدف برگزاری جشن سالروز تأسیس و گردهمایی شرکت‌های تولید کننده محصولات دانش بنیان به بیان اهمیت تولید محصولات دانش بنیان و حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

او تصریح کرد: این گردهمایی با هدف حمایت از شرکت‌های فعال حوزه فناوری در فضای تحریم با حضور تصمیم سازان دولتی، مدیران شرکت‌های خصوصی و متخصصان شرکت‌های استارتاپی در مدت یک روز تلاش کرد گوشه‌ای از مهارت‌های جوانان ایرانی را به نمایش گذارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارتباط بیشتر و آشنایی با فعالیت‌های شرکت با روابط عمومی صاهیراد، به شماره  41705-021 تماس برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته