کد: 13970620315789699

صاهیراد رقیبی پرقدرت در تولید تجهیزات برق اضطراری ارایه کرد

عرضه و فروش انبوه UPS CAMERA

کد: 13970620315789699

https://goo.gl/KrnwPe

، تهران , (اخبار رسمی): UPS CAMERA با امکان 10 کانال خروجی برای اتصال هشت عدد دوربین، یک عدد DVR و یک عدد دستگاه آلارم، قابلیت اتصال به برخی لوازم جانبی مانند کارت‌خوان POS و همچنینLED‌های روشنایی،انواع مودم و دزدگیر

عرضه و فروش انبوه  UPS CAMERA  از ابتدای تولید محصولات شرکت
عرضه و فروش انبوه UPS CAMERA

به گزارش روابط عمومی صاهیراد، از ابتدای راه‌اندازی تولیدات شرکت در سال 1392، عرضه انبوه SAHIRAD UPS CAMERA در واحد فروش شرکت، نمایندگی‌ها و عاملان فروش سراسر کشور نیز آغاز شود.

براساس این گزارش، مشتریان به استفاده از SAHIRAD UPS CAMERA دارای امتیازات زیر خواهند بود: قابلیت اتصال به باتری خارجی یک عدد باتری10A/H-12V که با توجه به تعداد و مصرف دوربین‌ها و خروجی DVR از یک تا چهار ساعت برق‌دهی و قابلیت Back up دارد. ضمناً با توجه به وجود باتری داخلی می‌توان باتری خارجی را بدون محدودیت به UPS متصل کرد و به صورت هم‌زمان از باتری داخلی و خارجی استفاده کرد. دارای استابلایزر داخلی کلیه‌ی UPS‌های صاهیراد مجهز به استابلایزر داخلی و فیلترهای طراحی شده مخصوص است.

SAHIRAD UPS CAMERA نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ استابلایزر وظیفه‌ی از بین بردن نوسان‌های موجود در برق شهری را دارد و همچنین جلوگیری از اختلاف ولتاژهایی که باعث آسیب رسیدن به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه DVR می‌شود. هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون ONLINE از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه فعالیت بی‌وقفه و به اصطلاح ONLINE است؛ سیستم بدون وقفه به شما مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد که همواره در مواقع قطعی برق نیز بتوانید از دوربین‌های مدار بسته و DVR خود استفاده کنید. این سری دستگاه با وصل شدن برق شهری مجدداً به ‌صورت هوشمند به سامانه برق شهر متصل می‌شود را دارند.

رامین عالمیان راد، مدیرعامل صاهیراد با اشاره به مزیت‌های این محصول پرقدرت باقابلیت رقابت نمونه‌های خارجی گفت: تولید این محصول نتیجه زحمات مشترک واحدهای R&D و تولید بوده و برای تولید این محصول از آبان ماه 1392 کار آغاز شده و هم اکنون نیز تولید و عرضه SAHIRAD UPS CAMERA در بازار مصرف تجهیزات برق اضطراری ادامه دارد.

وی ادامه داد مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت صاهیراد www.sahirad.com مراجعه کنند و یا با شماره 41705-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید