۱۱ الی ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران

حضور پرقدرت صاهیراد در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

کد: 13970724322299699

https://goo.gl/K69aeQ

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می گردد؛ فرصت بسیار مغتنمی است تا کارشناسان فنی ما در شرکت صاهیراد از توانمندی های خود در این زمینه رونمایی کنند.

حضور پرقدرت صاهیراد در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق
حضور پرقدرت صاهیراد در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

اساس راه اندازی مرکز دانش بنیان همانطور که از نامش پیداست تحقیق و گسترش علم می‌باشد تا در نهایت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت، نو و صد در در صد تولید داخل کشور است. از آنجا که اکثر محصولات موجود در بازارکشور در زمینه تولید سخت افزار وارداتی می باشند.مدیران صاهیراد این الگو رابه طور کلی کنار گذاشته و در جهت تولید محصولی کاملا ملی (چه در زمینه سخت افزار و چه نرم افزار )تلاش مصرانه ای می‌کنند و به اصطلاح تا حدودی ناممکن‌ها را در تولید ممکن می‌کنند.

صاهیراد در دومین حضور خود در این نماییشگاه سعی دارد علاوه بر تثبیت تولیدات خود در بخش پاورینگ(UPSهای اداری، UPSهای تخصصی و هUPSای توان بالا) توانمندی های خود در بخش تحقیقات و توسعه(R&D) محصولات و خدمات فنی برق و الکترونیک را به منصه ٔ ظهور برساند.

در سالن 38 غرفه صاهیراد میزبان شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ویژه 41705 - 021 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.