سامانه محافظت با مه صاهیراد

کد: 13970701318069699

https://goo.gl/6URYjb

، تهران , (اخبار رسمی): صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان برای اولین بار در کشور محصولی را تولید و روانه بازار کرده است که نمونه بی‌نظیری از سیستم‌های حفاظتی، امنیتی و ضد سرقت است. این سامانه با تولید حجم بسیار بالای مه در زمانی بسیار اندک (حدود چند ثانیه) و کاهش شدید میدان دید حرکت را غیر ممکن می‌سازد.

سامانه محافظت با مه
سامانه محافظت با مه صاهیراد

ویژگی محصول سامانه محافظت با مه

این سامانه که با نام تجاری SaHirad FOG Protection (سامانه محافظت با مه) به بازار عرضه شده است میزان پوشش‌دهی چند باره داشته و می‌تواند به دزدگیر اماکن یا به ریموت کنترل یا پدال زیر پا مجهز شود.

مخزن 700cc آن قادر خواهد بود فضای 600 مترمکعب را مملو از مه غلیظ کند. مایع درون آن بر پایه آب بوده که به صورت فرموله شده دارای تکنولوژی منحصر به فرد صاهیراد کاملا بی‌ضرر برای تنفس است.

این سامانه با نصب و راه‌اندازی آسان دارای یک UPS و باتری داخلی است که در صورت قطع برق اماکن باز هم می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

سامانه پوشش مه صاهیراد یکی از مدر‌ن‌ترین سیستم‌های ضد سرقت دنیا است که بدون استفاده از خشونت، صدا و یا مزاحمت برای دیگران، دارای قدرت بازدارندگی بالا در مدت زمان کم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته