رونمایی از نمونه جدید سامانه محافظت با مه صاهیراد FOG-Protection

حضور صاهیراد در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آیپاس

کد: 13970708319359699

https://goo.gl/2waUii

، تهران , (اخبار رسمی): «صاهیراد» محصولات و خدمات مرتبط با حوزه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی آیپاس ارائه خواهد داد.

حضور صاهیراد در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آیپاس
حضور صاهیراد در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آیپاس
شرکت صاهیراد، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت برق، الکترونیک و تجهیزات ایمنی است. این شرکت در نمایشگاه آیپاس 2018 شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از تاریخ 9 الی 12 مهر ماه 1397 در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

صاهیراد با هدف معرفی محصولات تولیدی جدید خود در حوزه تجهیزات ایمنی و امنیتی در نمایشگاه آیپاس 2018 حضور یافته است. محصولات جدید شامل سامانه پوشش مه، سامانه جمر، سامانه تجسس و یو پی اس کرکره برقی است.

سامانه پوشش مه

به عنوان یکی از محصولات دانش بنیان شرکت صاهیراد؛ یکی از مدرن‌ترین سیستم‌های ضد سرقت دنیا است که بدون استفاده از خشونت، صدا و یا مزاحمت برای دیگران، دارای قدرت بازدارندگی بالا در مدت زمان کم است.

سامانه جمر

برای ایجاد اختلال در یک باند فرکانسی مشخص از دستگاه‌های جمر استفاده می‌شود. نحوه عملکرد این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که یک سیگنال در فرکانسی خاص (مثلا 556MHz) که حامل مجموعه اطلاعات (Data) است، سیگنالی زائد روی همان فرکانس خاص ارسال و باعث تخریب باند می‌شود. عملکرد سامانه جمر صاهیراد (دانش بنیان) اینگونه است که با ارسال سیگنال‌های سفید یا بدون محتوا که توانی بالاتر از توان سیگنال‌های موجود در محیط دارند را ایجاد کرده و سیگنال‌های خاص را از دسترس خارج می‌کند.

سامانه تجسس

• کمک رسانی به گروه امداد و نجات

• ارتباط صوتی و تصویری تا 5 کیلومتر

• تعیین میزان اکسیژن و دی اکسید کربن

• تعیین میزان حرارت محیط

• تعیین موقعیت اشخاص از طریق GPS

همچنین این سامانه قابلیت ارتقا یا اضافه کردن مشخصات و امکانات خاص بنا به درخواست سازمان‌های مختلف را نیز دارد.

تأمین کننده برق اضطراری (UPS) دوربین‌های مدار بسته ((Smart UPS Camera(PC08)

یو پی اس کرکره برقی SAHIRAD ROLLER SHUTTER UPS

درهای اتوماتیک و کرکره‌های برقی یکی از پرکاربردترین ابزارهای امروزی است که در ساختمان‌های مختلف اداری و تجاری، هایپر مارکت‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی و ... استفاده می‌شود. این درها سرعت و زمان ورود و خروج  را تسریع می‌بخشد اما در عین حال می‌تواند باعث ایجاد دردسرهای بزرگی شود. مانند وقتی با قطعی برق مواجه می‌شویم. تصور کنید در یک مرکز خرید بزرگ درهای ورودی یا خروجی یا پارکینگ به علت قطع برق بسته یا باز نشود، خودروهای بسیاری که در انتظار ورود به پارکینگ هستند و احتمالا ترافیک زیادی ایجاد کرده‌اند. هنگامی که که باید از خانه، اداره، مدرسه، مهمانی، قرار ملاقات و ... بروید و به دلیل قطع برق نمی‌توانید از خودرو استفاده کنید. تا به حال به راه حل فکر کرده‌اید؟ ....

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه صاهیراد واقع در فضای باز روبروی درب اصلی شبستان دیدن کنند و از نزدیک شاهد توانمندی و فعالیت‌های دانش بنیان این شرکت قرار گیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارتباط بیشتر و آشنایی با فعالیت‌های شرکت با روابط عمومی صاهیراد، به شماره  41705-021 تماس برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته