صاهیراد در نمایشگاه الکامپ زنجان

کد: 13970707319099699

https://goo.gl/STXgwA

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین دوره از نمایشگاه تخصصی فن آوری اطلاعات و ارتباطات و جشنواره تلفن همراه و رسانه (الکامپ) زنجان در تاریخ ۳ لغایت ۶ مهرماه ۹۷ از سوی نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی زنجان برگزار شد.

صاهیراد در الکامپ زنجان
جلسه معرفی محصولات و خدمات صاهیراد

ششمین دوره از نمایشگاه  تخصصی فن آوری اطلاعات و ارتباطات و جشنواره تلفن همراه و رسانه (الکامپ) زنجان در تاریخ ۳ لغایت ۶ مهرماه ۹۷  از سوی نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان برگزار شد.

این رویداد در  محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی زنجان برگزار شد. صاهیراد نیز محصولات خود در این زمینه را در معرض دید مخاطبان و مشتریان خود قرار داده و در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه پذیرای سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های خصوصی علاقه‌مند به این حوزه بود.

شایان ذکر است، عاملیت فروش محصولات و خدمات پشتیبانی صاهیراد به شرکت توسعه فن آوری افزار آرنا در استان زنجان به مدیریت مهندس احمدی واگذار شد و از این پس خدمات و محصولات شرکت صاهیراد از این طریق در اختیار مشتریان در سطح استان قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش