کد: 13970619315649699

به همت صاهیراد و در روزهای دوشنبه هر هفته

دوره آموزشی آشنایی و نصب UPS برگزار می‌شود

کد: 13970619315649699

https://goo.gl/WGDQvX

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی آشنایی و نصب UPS  با حضور کارشناسان فنی شرکت‌های عضو اتحادیه در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

دوره آموزشی دوره آموزشی آشنایی و نصب UPS برگزار می‌شود
دکتر عالمیان راد - مدیر بازرگانی صاهیراد

به گزارش روابط عمومی صاهیراد، دوره آموزشی آشنایی و نصب UPS با حضور کارشناسان فنی شرکت‌های عضو اتحادیه روزهای دوشنبه هر هفته به میزبانی اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی تهران توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مهندس رامین عالمیان‌راد مدیر عامل صاهیراد هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش تعمیرکاران و نصب کنندگان تجهیزات الکترونیک و حفاظتی تهران بیان کرده و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت برق و الکترونیک، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

عالمیان‌راد درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: هدف نهایی در این دوره، آموزش طیف وسیعی از همکارانی است که مرتبط با مصرف‌کنندگان نیازمند به منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) هستند. ضمناً در انتهای هر دوره آموزشی گواهی رسمی پایان دوره به دانش پذیران از طرف شرکت و اتحادیه ارائه می‌شود.

وی مدرسان دوره آموزشی آشنایی و نصب UPS را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: کارشناسان فنی شرکت همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: در صورت همکاری اتحادیه، آماده شدن امکانات و زمینه‌های لازم درصدد این هستیم که آموزش‌ها را به سطح بالاتری در حوزه تعمیرات UPS ارتقا دهیم.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه حضور در دوره فعلاً رایگان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وب‌سایت etet.ir بازدید کنند و یا با شماره تلفن 41705 - 021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع فرسام الکترونیک هیراد کیان

در حوزه برق و الکترونیک تولیدکننده محصولات دانش بنیان UPS،Battery، Inverter، Rectifier،Smart City هستیم. اساس فعالیت شرکت بر اساس دانش محققان ارائه محصولی با کیفیت و صد در صد تولید داخل است.