اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970620315869324

برای اولین بار در ایران، دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

کد: 13970620315869324

https://goo.gl/u9Ej3Q

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در مهر و آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برای اولین بار در ایران،دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا
دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

پلتفرم اینترنت اشیا یکی از نیازهای حیاتی و جزء زیرساخت‏‏‏ های اصلی اکوسیستم اینترنت اشیا است و ممکن است افرادی که علاقه‏ مند به فعالیت در این حوزه هستند اطلاعات زیادی در این زمینه نداشته باشند.

در این دوره علاوه بر شناخت کامل و مفهومی پلتفرم اینترنت اشیا و نقش آن در پیاده سازی‏ به صورت کاربردی، به بررسی پلتفرم‏‌های مهم و رایج دنیا می پردازیم. فاکتورهای انتخاب بهترین پلتفرم، برای کاربردهای خاص، از دیگر مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود. همچنین با پیاده‌سازی چند سناریوی عملی روی یکی از پلتفرم‏‏‌های رایج دنیا، شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از دوره مسیر مشخصی برای انجام پروژه‌های خود داشته باشند.

اگر کنجکاو هستید که بدانید آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اینترنت اشیا چیست و یا علاقه‏‌مند به مباحث پلتفرم‏‌های اینترنت اشیا هستید این دوره برای شما است.

پلتفرم اینترنت اشیا یک نرم افزار پشتیبانی است که همه چیز را در اکوسیستم اینترنت اشیا به هم متصل کرده و ارتباطات، جریان داده‌ها و مدیریت دستگاه‏‌ها و عمکرد برنامه‏‌ها را در اینترنت اشیا تسهیل می کند.

پلتفرم اینترنت اشیا آمده است تا علاوه بر حل چالش‏‌های فنی کسب و کار زمانی که نیاز به توسعه یک یا دو پروژه است از هزینه‏‌ها کاسته و نیاز به مدیریت تیم‏‌های تخصصی مهندسی را کاهش دهد.

سرفصل‌های دوره:

آشنایی کامل با مفهوم پلتفرم اینترنت اشیا

جایگاه پلتفرم در راهکارهای اینترنت اشیا

ارزیابی پلتفرم‌های رایج اینترنت اشیا در دنیا

نحوه اتصال سنسورها و گجت‌ها به پلتفرم

تعریف آنالیز داده‌ها در پلتفرم اینترنت اشیا

برنامه‌نویسی پلتفرم اینترنت اشیا

اجرای عملی سناریوها

به شرکت کنندگان در دوره کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا گواهی معتبر از مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران اعطا می‌شود .هم اکنون این امکان برای اشخاص و یا شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند فراهم است تا در صورت تمایل به برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری، از طریق ایمیل [email protected]  و یا تلفن 02177199154 با مرکز ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اینترنت اشیا ایرانیان

مرکز پژوهش های فناوری اینترنت اشیاء، با همکاری جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه های معتبر کشور به منظور تحقیق و پژوهش سازمان یافته در زمینه این فناوری در کشور ایجاد گردیده است. ایجاد بستر مناسب تحقیقاتی و نیز فراهم سازی اطلاعات مورد نیاز پژوهش، کارکرد اصلی این مرکز می باشد که با عنایت به لطف پروردگار و همت اعضای مرکز امکان پذیر خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]