اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324369324

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برگزار می‌کند

چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا

کد: 13970806324369324

https://goo.gl/k8bKHq

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4)
چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4)

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا با همکاری وزارت نیرو (ساتبا) در نظر دارد همزمان با دوره آموزش جامع اینترنت اشیا نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان را با حضور برگزار کند

اینترنت اشیا در مدت زمان کمی توانسته توجه بسیاری از افراد و صنایع را به خود جلب کند تا آنجا که دیگر در حد یک مفهوم نوین باقی مانده وهم اکنون حضور آن در زندگی بسیار ملموس است اما وقتی صحبت از پیاده‌سازی و اجرای آن در یک حوزه صنعتی به میان می‌آید مسائلی چون برنامه‌ها و حجم وسیعی از داده‌ها و اطلاعات در حوزه مورد نظر مطرح می‌شود.

در چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا، مهارت محور  علاوه بر تدریس سر فصل‌های اصلی، سناریوهای هوشمندسازی در زمینه‌های صنعت، خانه، شهر، سلامت، کشاورزی و محیط ‌زیست هوشمند به صورت عملی و گروهی توسط شرکت کنندگان اجرا خواهد شد و شرکت کنندگان از نزدیک مفهوم  هوشمندسازی را درک خواهند کرد. در این دوره درک عمیق‌تری از تکنولوژی بلاکچین و تاثیراتی که در تغییر مشاغل و بازار و کسب و کارها و نیاز مشتریان دارد و همچنین ارتباط آن با سایر فن آوری‌های در حال ظهور مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا خواهید داشت.

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا  با همکاری وزارت نیرو (ساتبا) در نظر دارد همزمان با دوره آموزش جامع اینترنت اشیا نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان را برگزار کند. که استارتاپ‌های فعال اینترنت اشیا و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق این حوزه می‌توانند برای ارائه محصول خود در این نمایشگاه از طریق سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام برای ده شرکت اول رایگان است.

سرفصل‌های دوره:

-شناخت اینترنت اشیا و معماری آن

-سخت‌افزارهای کاربردی اینترنت اشیا

-هوش مصنوعی و پلتفرم اینترنت اشیا

-کاربردهای اینترنت اشیا

-استانداردها، پروتکل‌ها و امنیت اینترنت اشیا

-تجاری‌سازی اینترنت اشیا

-بلاکچین و ارزهای دیجیتال(به همراه اجرای سناریوهای هوشمندسازی به صورت عملی و گروهی)

در این دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر از مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران اعطا خواهد شد.هم اکنون این امکان برای اشخاص و یا شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند فراهم است تا در صورت تمایل به برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری، از طریق ایمیل [email protected]  و یا تلفن 02177199154 با مرکز ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اینترنت اشیا ایرانیان

مرکز پژوهش های فناوری اینترنت اشیاء، با همکاری جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه های معتبر کشور به منظور تحقیق و پژوهش سازمان یافته در زمینه این فناوری در کشور ایجاد گردیده است. ایجاد بستر مناسب تحقیقاتی و نیز فراهم سازی اطلاعات مورد نیاز پژوهش، کارکرد اصلی این مرکز می باشد که با عنایت به لطف پروردگار و همت اعضای مرکز امکان پذیر خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]