اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324339324

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برگزار می‌کند

برگزاری دوره تخصصی «مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا»

کد: 13970806324339324

https://goo.gl/5vZpYy

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برای اولین بار در کشور دوره تخصصی مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا را در آذر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

برگزاری دوره تخصصی "مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا"
برگزاری دوره تخصصی «مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا»

برای اولین بار در کشور، دوره تخصص مدیریت هوشمند انرژی با کمک مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در آذرماه ساه جاری برگزار خواهد شد.

بخش انرژی یکی از مهم‌ترین اجزای زیربنایی فنی، اقتصادی جامعه بوده و تداوم فعالیت‌ها در بخش تولیدی و خدماتی و بهبود سطح زندگی مردم مستلزم تامین اشکال گوناگون انرژی به مقدار کافی است. از آن جایی که استفاده درست و به جا از انرژی، متضمن توسعه پایدار در هر جامعه‌ای است، حفظ منابع باارزش انرژی و مدیریت صحیح مصرف آن یکی از مهم‌ترین  موضوعات در تمام کشورهای جهان بوده و کلیه سیاست‌گذاران، دولتمردان و دست‌اندرکاران بخش انرژی را بر آن داشته تا چاره‌ای جهت رویارویی با مشکل افزایش بی‌رویه مصرف و در نتیجه کنترل هزینه‌های انرژی بیاندیشند.

از جمله موضوعاتی که می‌تواند کل چرخه تولید، توزیع تا مصرف انرژی را تحت کنترل داشته و به بهترین نحو ممکن از این منابع گرانبها استفاده کرد، مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا است که در میان آن ها، اینترنت اشیا می تواند یکی از بهترین راه کارها را ارائه دهد.

بنابر ضرورت توسعه دانش روز و انتقال فن آوری اینترنت اشیا به کشور، مرکز تحقیقات اینترنت اشیا بر آن شد تا با توجه به اهمیت روز افزون بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور، دوره «آموزش مدیریت هوشمند انرژی با استفاده اینترنت اشیا» را برگزار کند.

سرفصل‌های دوره عبارتند از:

- شیوه‌های مدیریت انرژی

- اجرای عملیاتی هوشمندسازی انرژی

- بررسی سناریوهای عملیاتی در کشور

- تعریف شبکه هوشمند برق Smart Grid

- مشاوره همزمان آموزش برای پیاده‌سازی

- طرح‌های موفق هوشمندسازی انرژی در دنیا

- کاربرد Blockchain در انرژی‌های تجدیدپذیر

- نیازهای هوشمندسازی مدیریت انرژی سازمانی

در این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانید به سایت www.IoTiran.com مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مرکز به شماره 77199154-021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اینترنت اشیا ایرانیان

مرکز پژوهش های فناوری اینترنت اشیاء، با همکاری جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه های معتبر کشور به منظور تحقیق و پژوهش سازمان یافته در زمینه این فناوری در کشور ایجاد گردیده است. ایجاد بستر مناسب تحقیقاتی و نیز فراهم سازی اطلاعات مورد نیاز پژوهش، کارکرد اصلی این مرکز می باشد که با عنایت به لطف پروردگار و همت اعضای مرکز امکان پذیر خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]