کد: 13970623316215138

تفاوت شهریه و هزینه‌های کلاس‌های موسیقی

شهریه آموزشگاه موسیقی و کلاس‌های خصوصی

کد: 13970623316215138

https://goo.gl/HStnYQ

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهمترین مواردی که برای انتخاب کلاس آموزش ساز و موسیقی مورد توجه قرار می‌گیرد، شهریه ماهانه و یا ترمی کلاس‌ها است.

شهریه آموزشگاه موسیقی و کلاس‌های خصوصی
شهریه آموزشگاه موسیقی و کلاس‌های خصوصی

بهتر است برای یادگیری موسیقی، آموزشگاه موسیقی را انتخاب کنیم تا هم از لحاظ سطح آموزشی هم شهریه، متضرر نشویم

رضا کلانتری مدرس موسیقی و نوازنده ساز تار و سه تار، در یادداشتی به شهریه آموزشگاه موسیقی و کلاس‌های خصوصی پرداخته است. یکی از مهمترین مواردی که برای انتخاب کلاس آموزش ساز و موسیقی مورد توجه قرار می‌گیرد، شهریه ماهانه و یا ترمی کلاس‌ها است.

کلاس‌های موسیقی با اساتید و شهریه‌های متفاوت، بدون کنترل در سطح شهر تاسیس شده‌اند و متاسفانه گاهی کار به جایی می‌رسد که اختلاف شهریه‌ها با اختلاف سطح آموزشی تناسب نداشته و در نتیجه هنرجو ضمن هزینه زیاد، از نظر آموزشی نیز به خواسته خود نمی‌رسد. این گونه موارد در کلاس‌های خصوصی بیشتر از کلاس‌های موسیقی آموزشگاه موسیقی دیده می‌شود.

در آموزشگاه موسیقی با توجه به نظارتی که از طرف ارگان‌های مختلف وجود دارد، با اختلافی نه چندان زیاد، تفاوت در میزان شهریه می‌بینیم. آموزشگاه‌های موسیقی با توجه به درجه بندی‌هایی که از سوی مسئول مجوز آموزشگاه‌ها انجام می‌شود، تقریبا حدود شهریه مشخصی دارند.

در ضمن به خاطر تعداد زیاد آموزشگاه موسیقی و رقابت بسیار زیاد، امکان افزایش شهریه عملا وجود ندارد.

ولی در مورد کلاس‌های خصوصی این نظارت وجود ندارد و متاسفانه نمی‌توان کنترلی بر سطح علمی و آموزشی و هزینه‌ها داشت.

از این رو بهتر است برای یادگیری موسیقی، آموزشگاه موسیقی را انتخاب کنیم تا هم از لحاظ سطح آموزشی هم شهریه، متضرر نشویم.

علاقه‌مندان جهت آموزش موسیقی و شرکت در کلاس‌های موسیقی می‌توانند به سایت آموزشگاه موسیقی شمیم مراجعه کنند و یا به سایت رضا کلانتری، نوازنده تار، سه تار و آهنگساز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | موسیقی