اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318118984

الحاقیه بیمه بدنه خود را از ازکی خریداری کنید!

کد: 13970701318118984

https://goo.gl/V1xJwa

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، خرید الحاقیه بیمه بدنه را تبدیل به موضوعی بسیار مهم و ضروری کرده است.

الحاقیه بیمه بدنه خود را از ازکی خریداری کنید!
الحاقیه بیمه بدنه

خرید بیمه بدنه از تمام شرکت های بیمه و همچنین خرید الحاقیه بیمه بدنه از طریق ازکی، به راحتی و در زمانی کوتاه امکان پذیر است.

با توجه به افزایش قیمت چشمگیر خودروها در ماه‌های اخیر، موضوع مهمی در بیمه بدنه با عنوان ضرورت خرید الحاقیه مطرح شده است.

همان‌طور که می‌دانید در زمان خرید بیمه بدنه، ارزش ماشین مطابق قیمت روز بازار در نظر گرفته می‌شود. در زمان بروز خسارت نیز، شرکت بیمه همان ارزش خودرو در زمان صدور بیمه را مد نظر قرار می‌دهد و براساس آن خسارت را به مالک خودرو پرداخت می‌کند.

در حال حاضر افزایش قیمت خودروها، اختلاف زیادی را در قیمت روز خودروی بیمه شده با ارزش ثبت شده آن در بیمه نامه ایجاد کرده است و همین موضوع در زمان بروز خسارت می‌تواند افراد را دچار مشکل کند. چون خسارتی که مالک خودرو دریافت می کند براساس ارزش خودرو در زمان صدور بیمه است و همین موضوع فرد را دچار ضرر مالی خواهد کرد.

با توجه به موضوعات ذکر شده می‌توان گفت خرید الحاقیه برای دارندگان بیمه بدنه بسیار ضروری و مهم است.

خرید الحاقیه از ازکی:

ازکی، ارائه‌دهنده انواع خدمات بیمه‌ای در تمامی رشته‌های بیمه نظیر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و ... است.

در ازکی امکان خرید آنلاین بیمه بدنه از تمامی شرکت‌های بیمه وجود دارد. کاربران می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خودروی خود در ازکی، قیمت بیمه بدنه آن را در شرکت‌های مختلف بیمه مشاهده و مقایسه کرده و به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین می‌توانند الحاقیه بیمه بدنه خود را از مرکز مشاوره و انتخاب بیمه «ازکی» تهیه کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره در زمینه بیمه‌های مختلف از جمله بیمه بدنه می‌توانند با مشاوران ازکی تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]