اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970710319876450

نرم‌افزارهای لجستیک در سازمان‌های پروژه محور

کد: 13970710319876450

https://goo.gl/vQZjJR

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مدیریت کارآمد موجودی کالا در انبارها و ارتباط خودکار با فرآیند تدارکات و سفارش کالا را تسهیل می‌نماید و از آنجا که سطح موجودی انبار و ذخیره ایمنی در نقطه بهینه و مطلوب در نظر گرفته می‌شود، کاهش هزینه‌ها موجب سودآوری سازمان می‌گردد.

نرم‌افزارهای لجستیک در سازمان‌های پروژه محور
نرم‌افزارهای لجستیک در سازمان‌های پروژه محور

هسته اصلی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه لجستیک ارائه فرآیندهای مدیریت انبار و مدیریت اموال است.  فرآیندهای مرتبط دیگر مانند خرید و تدارکات و املاک و مستغلات نیز در روند توسعه این مجموعه تولید شده‌اند و گسترش یافته‌اند.

مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مدیریت کارآمد موجودی کالا در انبارها و ارتباط خودکار با فرآیند تدارکات و سفارش کالا را تسهیل می‌نماید و از آنجا که سطح موجودی انبار و ذخیره ایمنی در نقطه بهینه و مطلوب در نظر گرفته می‌شود، کاهش هزینه‌ها موجب سودآوری سازمان می‌گردد. فناوری شناسایی کالا، کنترل نقل و انتقال و قابلیت برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با درگاه‌‌های مختلف به عنوان مثال بارکدخوان و فناوری RFID ،امکان مدیریت دقیق تردد کالا در حجم گسترده تراکنش را میسر می‌کند و امکان دریافت گزارشات بر خط را فراهم می‌سازد.

اما اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل دقیق ورود و خروج کالاها، پیگیری و رهگیری موجودی کالا و وضعیت اموال و دارائی‌های ثابت، نیازمند ابزار راهبردی و سیستمهای کارآمد و متناسب با فناوری روز هستند. با استفاده از نرم‌افزارهای حوزه لجستیک «دیدگاه»، امکان کاربری مستقل در انبارهای غیرمتمرکز با پراکندگی جغرافیایی فراهم می‌شود و در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز در هر لحظه میسر خواهد بود.

در روند توسعه نرم افزارهای لجستیک دیدگاه، امکاناتی برای استفاده سازمان‌هایی که پروژه‌ محور هستند، در نظر گرفته شده است. در این سازمان‌ها امکان مدیریت و محاسبه فرآیند‌های مرتبط با ورود و خروج کالا از انبار و فرآیند مالی مرتبط با آن‌ها، به صورت تفکیک شده روی هر پروژه‌ اهمیت زیادی دارد، چون امکان محاسبه هزینه‌های هر پروژه‌ را به صورت مستقل فراهم می‌کند.

لجستیک پروژه محور به این سازمان‌ها کمک می‌کند که صدور اسناد حواله، رسید و حتی تحویل مال به افراد سازمان، قابل گزارش‌گیری و قابل محاسبه و مدیریت کردن باشد و به ازای هر پروژه و به ازای تمام پروژه‌هایی که در سازمان تعریف می‌شود، گزارشات جداگانه تهیه شود.

به این ترتیب که مدیر یک پروژه می تواند حتی هزینه استهلاک اموالی که در پروژه‌ او در حال استفاده است را محاسبه کند. این قابلیت با ارزشی به مدیران پروژه در ارائه گزارشات هزینه‌ای دقیق‌تر در سازمان‌های پروژه محور کمک شایانی می‌کند.

با تغییرات جدید در سیستم لجستیک دیدگاه، نرم‌افزار خرید و تدارکات نیز که وظیفه برنامه‌ریزی و سامان‌دهی فرآیند خرید و تأمین کالا و خدمات را برعهده دارد در سازمان‌های پروژه‌ محور می‌تواند فرآیند ردیابی و کنترل موجودی را مدیریت کند.

همان طور که در تصویر بالا پیداست ارتباط سیستم لجستیک با نرم افزارهای حوزه مالی دیدگاه نیز برقرار شده است و پروژه محور بودن حوزه لجستیک دیدگاه به این معنی است که مدیریت تمام موجودیت‌هایی که در این حوزه نرم‌افزاری قرار دارند مانند انبار، اموال و خرید و تدارکات امکان‌پذیر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]