اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320366450

عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد کیش

کد: 13970714320366450

https://goo.gl/TYcna4

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان منطقه آزاد کیش با عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع، دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه و همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

 عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع  در سازمان منطقه آزاد کیش
پیشخوان ارباب رجوع - میز خدمت الکترونیک

به گزارش روابط عمومی چارگون در حال حاضر نرم‌افزار مکاتبات 5 از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، نرم‌افزار BPMS، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، رهگیری نامه و سرویس سینک در سازمان منطقه آزاد کیش مورد استفاده قرارمی‌گیرند.

سازمان منطقه آزاد کیش از سال 94 نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را برای ارئه خدمات به 700 کاربر در سازمان عملیاتی کرده‌ و از همان زمان تاکنون، دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه را در این مجموعه گسترده‌تر کرده است.

نرم‌افزار پیشخوان ارباب رجوع  دیدگاه نیز انتخاب جدید سازمان منطقه آزاد کیش است که با هدف تحقق حقوق شهروندی و پوشش مکانیزه مکاتبات بین مراجعین و مدیریت سازمان، تهیه شده است.

از آنجا که دریافت نامه از ارباب رجوع در مراحل ارسال، دسته‌بندی و ثبت نامه‌ها در نرم‌افزار مکاتبات، هزینه‌های مالی و انسانی زیادی را به واحدهای دبیرخانه‌ای تحمیل می‌کند، راه‌اندازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه را می‌توان پایانی بر این روش سنتی دانست.

سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه با پیاده‌سازی در وب‌گاه سازمان منطقه آزاد کیش، ابزاری جدی و عملیاتی برای تحقق تکریم ارباب رجوع و تحقق میز خدمت در این سازمان خواهد بود.
با عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در سازمان منطقه آزاد کیش، علاوه بر کاهش چشمگیر مراجعه حضوری ارباب رجوع از انجام عملیات حجیم و پرهزینه ارسال نسخه‌های کاغذی نامه‌ها نیز با اسکن و ثبت آنها در سیستم مکاتبات اداری دیدگاه کاسته می‌شود.

میز خدمت الکترونیکی سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد قابلیت نظارت کامل بر فرآیند ثبت نامه‌ها براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه، پاسخ‌گویی به ارباب رجوع و مخاطبین را سرعت می‌دهد.

سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در همه سازمان‌های کاربر نرم‌افزار مکاتبات که درخواست‌های ارباب رجوع را در قالب نامه دریافت می‌کنند و با ثبت آن در دبیرخانه، نامه را در این نرم‌افزار به گردش می‌اندازند، قابلیت بهره‌برداری دارد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]