اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970716320620005

راهکار رسانه‌ای برای کسب درآمد ارزی و صادرات بیشتر

کد: 13970716320620005

https://goo.gl/Gcw7yN

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایطی بازار متلاطم ارزی که باعث رکود در کسب‌وکارهای واردات محور شده، فرصت‌های زیادی برای صادرات و کسب درآمد ارزی فراهم شده است. کسب ‌وکارهای گردشگری، صادرکنندگان و یا ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین، می‌توانند از بستر اخبار رسمی برای معرفی خدمات خود در رسانه‌های بین‌المللی استفاده کنند.

راهکار رسانه‌ای برای کسب درآمد ارزی و صادرات بیشتر
راهکار رسانه‌ای برای کسب درآمد ارزی و صادرات بیشتر
راهکار رسانه‌ای برای کسب درآمد ارزی و صادرات بیشتر
راهکار رسانه‌ای برای کسب درآمد ارزی و صادرات بیشتر

اهدافی مانند برندسازی بین‌المللی، جذب سرمایه‌های خارجی و افزایش فرصت‌های صادرات از جمله اقدامات اولیه‌ای است که از طریق حضور در رسانه‌های بین‌المللی و انعکاس صدای شرکت‌های ایرانی محقق می‌شود

چرا این روزها باید بیشتر صادرات داشت و درآمد دلاری کسب کرد؟

با توجه به افزایش نرخ ارز و رکود در کسب‌وکارهای واردات محور، حضور موثر در رسانه‌های بین‌المللی می‌تواند به کسب‌وکارهای ایرانی برای صادرات بیشتر، کسب درآمد ارزی و گسترش بازار کمک کند.

در این شرایط عملکرد بخش خصوصی به ویژه روابط عمومی‌های آنها، نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده و موفقیت شرکتشان دارد. اهدافی مانند برندسازی بین‌المللی، جذب سرمایه‌های خارجی و افزایش فرصت‌های صادرات از جمله اقدامات اولیه‌ای است که از طریق حضور در رسانه‌های بین‌المللی و انعکاس صدای شرکت‌های ایرانی محقق می‌شود. یکی از مهمترین و اثربخش‌ترین این اقدامات، نگارش، توزیع محتوا و انتشار آن در سطح رسانه‌ها است. 

حضور در بازارهای جهانی می‌تواند فرصتی جدید برای تمامی کسب‌وکارهای زیر باشد.

1- شرکت‌های گردشگری
2- شرکت‌های صادرات محور
3- شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین 

توسعه گردشگری:

با توجه به کاهش نرخ ارز، اکنون ایران کشوری جذاب برای گردشگرانی است که به دنبال گردشگری ارزان هستند. بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند در زمانی که اقتصاد کشور در حال رکود است، یکی از مؤثرترین راه‌های موجود جهت خروج از این شرایط، توسعه گردشگری است.
شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری، اکنون با بهره‌گیری از این فرصت می‌توانند با برنامه ریزی دقیق و حضور در بستر رسانه‌های بین‌المللی به معرفی خدمات خود به گردشگران خارجی بپردازند.

صادرات بیشتر کالا:

از آنجایی که نرخ ارز، بر اقتصاد کلان کشور با سایر کشورها از طریق بازار کالاها تاثیر دارد، افزایش نرخ ارز، می‌تواند باعث بهبود صادرات غیرنفتی و تراز تجاری شود. بنابراین شرکت‌های فعال در حوزه صادرات کالا، می‌توانند از این فرصت برای افزایش درآمد ارزی خود استفاده کنند.

ارائه خدمات آنلاین:

با توجه به این که ارائه خدمات آنلاین، در بستر اینترنت انجام می‌شود، شرکت‌هایی که به ارائه خدمات از جمله طراحی سایت، سئو، گرافیک و ... به صورت آنلاین مشغول هستند، اکنون می‌توانند به راحتی با معرفی خدمات خود در سطوح بین‌المللی، مشتریان فرای مرزها برای خود جذب کنند و تعاملات خود را در سطح بین‌المللی نیز گسترش دهند.

خدمات اخبار رسمی برای برندینگ بین‌المللی و درآمد ارزی:

سامانه اخبار رسمی اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران است که پس از 3 سال تجربه در توزیع محتوا توانسته به دو هزار شرکت ایرانی در زمینه توزیع محتوا در رسانه‌های داخلی خدمات ارائه دهد و به 80 شرکت نیز خدمات توزیع بین‌المللی محتوا، ارائه داده است.

اخبار رسمی، در راستای ارائه خدمات بیشتر، سرویس انتشار و توزیع اخبار در سطح بین‌المللی را در کنار سرویس توزیع داخلی برای کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهد. این سیستم برای حضور شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در رسانه‌های بین‌المللی است تا کسب‌وکارهای ایرانی بتوانند صدای رساتری داشته باشند. 

-    نگارش و ترجمه خبر و معرفی شرکت‌ها به 12 زبان زنده دنیا از جمله زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی
-    بهینه‌سازی (SEO) محتوای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی برای بهتر دیده شدن در فضای آنلاین
-    توزیع اخبار متناسب با زمان محلی رسانه‌های کشورهای مختلف
-    انتشار اخبار در بین رسانه‌های تخصصی و مرتبط با صنعت شرکت‌ها همچون Yahoo ،Market Insider ،MarketWatch ،Entrepreneur ،Business Journals و 200 رسانه دیگر
-    نمایش تمام اخبار در گوگل نیوز  (Google News) 
-    مانیتورینک رسانه‌ای و ارائه گزارش بازخورد خبر منتشرشده در بین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی

چگونه می‌توان از خدمات روابط عمومی و توزیع محتوای بین‌المللی استفاده کرد؟

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه کمپین‌های بین‌المللی اجرا شده توسط اخبار رسمی می‌توانند در فرم زیر ثبت نام کرده و اطلاعات خود را جهت دریافت نمونه‌های اجرا شده و دریافت مشاوره ثبت کنند و یا با شماره تماس 22886635 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]