اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320966450

اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه

کد: 13970717320966450

https://goo.gl/hiWv8i

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای جلسات و کارها از راهکار اتوماسیون اداری، دیدگاه دامنه همکاری‌های خود با چارگون را توسعه داد.

اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه
توسعه اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت اوراق بهادار و تسویه وجوه

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از کاربران قدیمی دیدگاه است که نرم‌افزارهای مختلف اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی و راهکار لجستیک و دیدگاه همراه در آن نصب و بهره‌برداری می‌شوند.

در حال حاضر نرم‌افزارهای مکاتبات 5، سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، ایمیل،ECE ، Link و همچنین نرم‌افزارهای خرید و تدارکات، آموزش، پرسنلی، حضور و غیاب و نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای ارائه خدمات به 255 کاربر و 300 پرسنل این مجموعه در مرحله کاربردی و اجرایی به سر می‌برند.

بنابراین گزارش مدیران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در انتخابی جدید، نرم‌افزارهای جلسات و کارها از سیستم‌های اتوماسیون اداری دیدگاه را برای ارتقای بهره‌وری سازمانی و مدیریت بهینه امور برگزیده‌اند.

مدیران این مجموعه انتظار دارند با بهره‌گیری از مزیت‌های نرم‌افزار جلسات دیدگاه بتوانند به مدیریت بهینه جلسات و تاثیرگذاری در بهبود عملکرد سرمایه‌های مالی و انسانی دست پیدا کنند.

این نرم‌افزار از مجموعه اتوماسیون اداری دیدگاه، با الگوبرداری از ابزارهای تعاملی شبکه‌های اجتماعی، امکانات متنوعی برای برگزاری جلسات موثر در اختیار کاربر می‌گذارد و انجام فرآیندهای مرتبط با برگزاری جلسات را تسهیل می‌کند.

گفتگوی مدعوین قبل از برگزاری جلسه و پس از آن، پیگیری‌های پس از اتمام جلسه را در فضای نرم‌افزار، پوشش کلیه مراحل جلسات مانند ثبت، لغو، ویرایش قبل و در حین جلسه و نهایی‌سازی آن، ایجاد جلسات تکرار شونده، ارسال دعوت نامه به مدعوین خارج از سازمان و افزودن تقویم دیگر کارمندان و .. از مزیت‌های نرم‌افزار جلسات دیدگاه است.

نسل جدید نرم‌افزار کارها در اتوماسیون اداری دیدگاه نیز ابزاری برای مدیریت تیم‌های کاری و پروژه‌هاست که بر مبنای گفتمان سازمانی، طراحی شده‌ است. این نرم‌افزار سازماندهی منسجم و برقراری تعامل اثربخش میان اعضا را در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برعهده خواهد گرفت.

یکپارچگی و اتصال به تشکیلات سازمانی، انعطاف‌پذیری و تعیین لیست مطابق با شیوه‌های مختلف مدیریت پروژه، پیاده‌سازی پروژه‌های سازمانی، قابلیت تعامل بین افراد تیم برای تقسیم وظایف متناسب با توانمندی افراد، امکان گفت‌وگوی بین اعضای تیم در حین کارها ، به اشتراک گذاشتن مستندات اجرای پروژه، از مزیت‌های شاخص نرم‌افزار کارهاست.

صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و انسانی و همچنین ایجاد شفافیت، ‌دقت و نظم در انجام یک پروژه را می‌توان ارزش افزوده‌ این نرم‌افزار در سازمان‌های بهره‌بردار دانست.

نرم‌افزار کارها در مجموعه سیستم‌های اتوماسیون اداری دیدگاه با الهام از الگوی شبکه‌های اجتماعی، سبک نوینی از مدیریت فعالیت‌های سازمان را فراهم کرده و تشکیل تیم‌های کاری یک پروژه را به‌سادگی ممکن می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]