اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970724322166450

مهاجرت 12 سازمان مشتری چارگون به نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

کد: 13970724322166450

https://goo.gl/roCFbM

، تهران , (اخبار رسمی): 12 سازمان مشتری چارگون با انتخاب نرم‌افزار مکاتبات 5 بهره‌برداری از جدیدترین نسخه اتوماسیون اداری دیدگاه را در ساختارهای سازمانی خود برگزیدند.

مهاجرت 12 سازمان مشتری چارگون به نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه
نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، موسسه‌های آموزش عالی شهاب دانش قم، حسابرسی مفید راهبر و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در کنار شرکت کیمیا پترو گاز ایلیا، شرکت صنایع شیمیایی باوند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله سازمان‌های مشتری چارگون هستند که نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات را برای استقرار و جایگزینی دیدگاه4 انتخاب کرده‌اند.

مدیران شرکت دوران الکترونیک، شرکت داتام، کارگزاری آرمون بورس و شرکت پاکرو سبز قشم نیز علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه، سایر سرویس‌های موجود اتوماسیون اداری مانند فکس، ECE، ایمیل و همچنین محصولات دیدگاه همراه را برای بهره‌برداری در سازمان خود، برگزیده‌اند.

شرکت چارگون، همواره پوشش همه جانبه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داده است؛‌ به همین دلیل بهبود ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی بسیار قابل توجه و دارای اولویت‌ توسعه، بوده است.

در نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ,collaboration ،Drag and drop را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ضمن اینکه افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.

ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]