اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970813325768167

رواق، اطلاع رسانی رویدادهای آموزشی قرآنی

کد: 13970813325768167

https://goo.gl/xdCcV1

، تهران , (اخبار رسمی): موسسات قرانی، نهادهای حوزوی و دانشگاهی و اساتید، می‌توانند کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، جلسات سخنرانی، نشست‌ها ،سمینارها، کارگاه‌ها و وبینارها در زمینه مفاهیم، مترجمی، تفسیر و تدبر قران را در رواق اطلاع رسانی کنند.

رواق:اطلاع رسانی رویدادهای آموزشی قرآنی
رواق، اطلاع رسانی رویدادهای آموزشی قرآنی

به منظور تسهیل در اطلاع رسانی رویدادهای آموزشی قرانی، گروه رواق در پیام رسان تلگرام تشکیل شد.

سیدکاظم فرهنگ مدیر و موسس گروه رواق چگونگی و علت تشکیل این گروه را اینگونه بیان کرد: در زمان اعلام تشکیل دوره جدید آموزش مجازی روش فهم قرآن،در جستجوی کانال، گروه یا سایت‌هایی بودم که صرفا  رویدادهای آموزشی قرانی را اطلاع رسانی کرده باشند. خوشبختانه در رشته قرائت قرآن و زمینه‌های مرتبط با آن، گروه‌ها و کانال‌های متعددی وجود دارد اما در زمینه‌های مفاهیم، تدبر و تفسیر قرآن، من چنین رسانه‌ای نیافتم.

یعنی بستری که که فقط اطلاع رسانی رویدادهای قرانی (به جز رشته قرایت و زمینه‌های مرتبط آن) باشد بدون بحث‌های قرآنی یا بحث‌های متفرقه. لذا تصمیم به تشکیل رواق گرفته شد. لذا گروه رواق صرفا به اطلاع رسانی رویدادهای آموزشی قرانی در زمینه‌های مفاهیم، مترجمی، تدبر و تفسیر قرآن اختصاص دارد.

این رویدادها شامل موارد زیر می‌توانند باشند:

کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی

جلسات سخنرانی

نشستها یا سمینارها یا کارگاه‌ها یا وبینارها 

فرهنگ در خصوص مخاطبان این گروه افزود: کلیه اساتید و سخنرانان قرآنی، دانشجویان و قران آموزان و علاقه‌مندان به آموزش‌های قرآنی در زمینه مفاهیم، تفسیر و تدبر موسسات، نهادهای حوزوی و دانشگاهی و افراد برگزار کننده‌ این‌گونه رویدادها اعم از مجازی و حضوری در کل کشور می‌توانند در رواق اطلاع رسانی کرده یا اطلاعات مربوط به دوره‌های مورد علاقه خود را جستجو و ملاحظه کنند. از همه علاقه‌مندان در سراسر کشور جهت حضور و ارسال اطلاعیه‌های مرتبط دعوت به عمل می‌آید.

فرهنگ در انتها افزود: در صورت استقبال کاربران و مخاطبان قرآنی، نسبت به تشکیل وب‌سایتی در این زمینه نیز اقدام خواهیم کرد.

علاقه‌مندان جهت عضویت در گروه رواق می‌توانند به لینک این گروه رواق و یا به تالار گفتگوی قرآن پویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش