اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708133257710081

با هدف دسترسی آسان و ارزان محققین به خدمات آنالیز مواد شیمیایی انجام شد:

راه اندازی و ارتقا وب سایت پلتفرم مهامکس

کد: 139708133257710081

https://goo.gl/yGNk5D

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به نیاز محققان و صنایع، پلتفرم مهامکس از خرداد ماه 97 وب‌سایت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. هدف از ایجاد این سامانه، دسترسی آسان و ارزان صنایع و محققان به طیف گسترده‌ای از خدمات آنالیز در جهت انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.

راه اندازی و ارتقا وب سایت پلتفرم مهامکس
مهامکس پلتفرم جامع خدمات آنالیز صنعتی و آزمایشگاهی

به گزارش روابط عمومی پلتفرم مهامکس؛ وب سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی از تاریخ خرداد ماه 97 آغاز به فعالیت کرده است و با امکاناتی جدید و منحصر به فرد به آدرس mahamax.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در این وبسایت، بخش‌های مشاهده تجهیزات آنالیز و مشخصات آن‌ها و همچنین امکان مقایسه تجهیزات در وبسایت موجود است.

مدیر پلتفرم مهامکس با اعلام این خبر گفت: هدف از راه اندازی این سامانه دسترسی آسان و ارزان صنایع و محققان به طیف گسترده‌ای از خدمات آنالیز در جهت انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.

وی همچنین افزود: پلتفرم مهامکس کارگزار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و به دنبال شکل دادن شبکه گسترده‌ای از آزمایشگاه‌های همکار در سراسر کشور است.

در این پلتفرم طرح‌های تخفیف منتوعی تا 40 درصد تعرفه خدمات روی سایت در اختیار محققان و صنایع قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان برای اطلاع از این تخفیف‌ها می‌توانند  به وب‌سایت مهامکس مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهامکس

پلتفرم mahamax با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی و آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی نموده است. هدف این مجموعه فراهم نمودن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات آنالیز و مشخصه یابی مواد شیمیایی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی به منظور دست‌یابی به فناوری‌های جدید، انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید