اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014070110081

محصول تازه مهامکس رونمایی شد

ارائه آنالیز DSC به بازار  خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی

کد: 139807014070110081

http://bit.ly/2kJYyWV

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه مهامکس در حوزه آنالیز حرارتی در وب سایت مهامکس به آدرس mahamax.com رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه آنالیز DSC به بازار  خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی
ارائه آنالیز DSC به بازار  خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی

به گزارش روابط عمومی مهامکس، اول شهریور، وب سایت مهامکس به آدرس mahamax.com میزبان رونمایی از آنالیز DSC، محصول تازه این شرکت بود.

براساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات آنالیز  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر نتایج دقیق، قابل اعتماد و تکرار شدنی را ارائه کند. آنالیز DSC برای بررسی رفتار حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آنالیز می‌تواند دما و گرمای تغییر فاز (ذوب، تغییر ساختار کریستالی و …) و تغییرات شیمیایی (تجزیه، اکسیداسیون و …) را مشخص کند.

بهنام غفاری مدیر فنی مهامکس، ارائه این خدمت را نتیجه ارتباط با آزمایشگاه‌های معتبر کشور دانست و گفت: «فرایندهای ارائه این خدمت شامل شناسایی مراکز معتبر، ارتباط با آنها، ارسال نمونه شاهد و تایید کیفیت نتایج آنها از ابتدای امسال آغاز و از ابتدای شهریور ماه این خدمت آماده رونمایی شد.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهامکس

پلتفرم mahamax با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی و آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی نموده است. هدف این مجموعه فراهم نمودن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات آنالیز و مشخصه یابی مواد شیمیایی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی به منظور دست‌یابی به فناوری‌های جدید، انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار