اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806124013410081

خدمت تازه مهامکس رونمایی شد

آنالیز رامان کار خود را شروع کرد

کد: 139806124013410081

http://bit.ly/2ZLp00P

، تهران , (اخبار رسمی): خدمت تازه مهامکس با نام آنالیز طیف سنجی رامان در وب سایت مهامکس به آدرس mahamax.com آماده استفاده دانشجویان، محققین و صنعتگران است.

شروع به کار آنالیز رامان 
دستگاه آنالیز رامان مهامکس

به گزارش روابط عمومی مهامکس، از تاریخ 98/04/01، وب سایت مهامکس به آدرس mahamax.com میزبان آنالیز رامان، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی است، با نیازسنجی بازار و همچنین نظرسنجی از مشتریان، توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر انواع طول موج‌های مختلف لیزر، دقت و کیفیت مناسب را ارائه کند تا این خدمت تازه با قیمتی مناسب آماده استفاده برای محققان باشد.

بر پایه این اطلاع، آنالیز رامان دارای محاسنی اعم از توانایی تشخیص گروه‌های عاملی آلی و عناصر آلی است که در شناسایی برخی مواد خصوصا نانوساختارهای کربنی کمک شایانی می‌کند.

فرزاد حسینی نسب مدیرعامل مهامکس، ارائه این خدمت را نتیجه تقاضا و نظرسنجی از مشتریان در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای اضافه کردن این خدمت شامل هماهنگی برای تجهیزات مختلف به منظور پوشش دادن طول موج‌های مختلف مورد تقاضای محققان بوده و از ابتدای تابستان 98  آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این خدمت را تاریخ یک تیر اعلام و ادامه داد: ویژگی‌های معمول خدمات مهامکس مانند عدم نیاز به مراجعه حضوری، مشاوره رایگان، خدمات تحلیل، کیفیت مناسب و جواب‌دهی سریع شامل آنالیز رامان هم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهامکس

پلتفرم mahamax با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی و آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی نموده است. هدف این مجموعه فراهم نمودن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات آنالیز و مشخصه یابی مواد شیمیایی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی به منظور دست‌یابی به فناوری‌های جدید، انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار