اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264052610081

جشنواره پاییزه به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود

تخفیف‌ تا 70 درصد انواع خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی

کد: 139806264052610081

http://bit.ly/32NwiD9

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره پاییزه مهامکس به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98 از 23 شهریور آغاز و تا 5 مهر ادامه دارد.

تخفیف‌ تا 70 درصد انواع خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی از 23 شهریور
تخفیف‌ تا 70 درصد انواع خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی

به گزارش روابط عمومی مهامکس، جشنواره تخفیف‌های ویژه خدمات این شرکت با عنوان جشنواره پاییزه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و در دوره زمانی 14 روزه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع خدمات آنالیز و شناسایی مواد شیمیایی را از طریق وب سایت مهامکس به آدرس mahamax.com  تا 70  تخفیف تهیه کنند.

فرزاد حسینی نسب مدیرعامل شرکت مهامکس تسهیل ارائه خدمات آنالیز را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: مهامکس پلتفرمی خصوصی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و صنعتی آنالیز و شناسایی مواد همراه با طرح‌های تخفیف متنوع است. هدف از ایجاد این سامانه، دسترسی آسان و ارزان صنایع و محققان به طیف گسترده‌ای از خدمات آنالیز در جهت انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهامکس

پلتفرم mahamax با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی و آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی نموده است. هدف این مجموعه فراهم نمودن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات آنالیز و مشخصه یابی مواد شیمیایی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی به منظور دست‌یابی به فناوری‌های جدید، انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید