اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135679110081

به همت مهامکس و در 21 و 22 بهمن 1400

برگزاری دوره آموزشی اصول و کاربرد کروماتوگرافی HPLC در آنالیز کمی و کیفی

کد: 140011135679110081

https://bit.ly/3uutrAg

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی اصول و کاربرد کروماتوگرافی HPLC در آنالیز کمی و کیفی ترکیبات مختلف در ماتریس های پیچیده  با حضور اساتید، دانشجویان و صنعتگران مربوطه در تاریخ 21 و 22 بهمن 1400 برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی اصول و کاربرد کروماتوگرافی HPLC در آنالیز کمی و کیفی
دوره آموزشی اصول و کاربرد کروماتوگرافی HPLC در تاریخ 21 و 22 بهمن

دوره آموزشی اصول و کاربرد کروماتوگرافی HPLC در آنالیز کمی و کیفی ترکیبات مختلف در ماتریس های پیچیده با حضور اساتید، دانشجویان و صنعتگران مربوطه در تاریخ 21 و 22 بهمن 1400 توسط مهامکس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مهامکس، دوره آموزشی اصول و کاربرد کروماتوگرافی HPLC در آنالیز کمی و کیفی ترکیبات مختلف در ماتریس های پیچیده با حضور اساتید، دانشجویان و صنعتگران مربوطه در تاریخ 21 و 22 بهمن 1400 به صورت تئوری و عملی در بستر آنلاین توسط این شرکت برگزار می‌شود.

هانیه فخری مدیر عامل مهامکس، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان و همچنین علاقه مندان به حوزه کروماتوگرافی بیان و گفت: «به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت های مربوطه، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.»

هانیه فخری درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: برای انتخاب مدرس این دوره وسواس خاصی در نظر گرفته شده است. این دومین دوره ای است که در خدمت دکتر آسیابی هستیم. دوره اول دوره مقدماتی کروماتوگرافی بود که استقبال خیلی خوبی از دوره صورت گرفت. ما سعی کردیم بخش های عملی دوره نیز با بهترین کیفیت فیلم برداری کنیم و تمام جزییات کار با دستگاه نشان داده شود.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: به زودی تقویم آموزشی مهامکس رو نمایی می شود و در آن سعی شده است نیازهای آموزشی دانشجویان با همکاری اساتید مجرب پاسخ داده شود. آنالیزهای مرسومی مانند XRD، BET و FTIR در دستور کار هستند.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 600 هزار تومان دریافت خواهد شد. ضمنا گواهی نامه معتبر به تمام شرکت کنندگان اهدا خواهد شد. همچنین برای کسانی که در دوره مقدماتی این دوره شرکت کرده اند و یا جز باشگاه مشتریان مهامکس هستند، از تخفیف 40 درصدی برای ثبت نام برخوردار هستند که کد تخفیف مربوطه برای ایشان میل شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت mahamax.com را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهامکس

پلتفرم mahamax با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان پژوهشی، در راستای تعامل بیشتر با صنعتگران و تسهیل خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته با همکاری مراکز معتبر پژوهشی و آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی نموده است. هدف این مجموعه فراهم نمودن دسترسی سریع، آسان و ارزان به خدمات آنالیز و مشخصه یابی مواد شیمیایی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء کیفیت تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی به منظور دست‌یابی به فناوری‌های جدید، انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]