اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326806450

ارائه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه به 9 سازمان مشتری چارگون

کد: 13970819326806450

https://goo.gl/3dSC7c

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزارهای مختلف اتوماسیون اداری دیدگاه برای ایجاد تحول در ساختار سازمانی و مکتوبات اداری به 9 سازمان مشتری چارگون عرضه شد.

ارائه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه به 9 سازمان مشتری چارگون
اتوماسیون اداری وب و موبایل

به گزارش روابط عمومی چارگون، با فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مکاتبات 5، دیدگاه همراه، فکس، Link و ECE کارگزاری آزمون بورس و شرکت‌های داتام، شرکت کیمیا پترو گاز ایلیا، شرکت دوران الکتریک، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گروه احیاء در جمع بهره‌برداران نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه قرار گرفتند.

از آنجا که شرکت چارگون، همواره پوشش همه جانبه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داده است؛‌ توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در انواع کسب و کارهای ایرانی را با اولویت‌ و تمرکز بر بازارهای جدید و متنوع پیگیری می‌کند.

نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در کسب وکارهای مختلف علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها ، آرشیو و مدیریت اسناد را نیز به مدیران و کاربران اعطاء می‌کند.

این نرم‌افزار با قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ,collaboration ،Drag and drop  سرعت و دقت بیشتر در انجام کارها را  به کاربران می‌دهد.

بنابراین گزارش، شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با اپلیکیشن مکاتبات و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با نرم‌افزار پیشخوان همراه از دیگر سازمان‌هایی هستند به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه تجهیز شده‌اند.

دیدگاه همراه، پلتفرم همراه محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون شامل موبایل، تبلت و … است که گزیده‌ای از عملیات‌های پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را دارا هستند. اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.

اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه نیز پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربر می‌گذارد. کاربران این اپلیکیشن، امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری را در اختیار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]