اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970820326889269

پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!

کد: 13970820326889269

https://goo.gl/RA52bZ

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات ساختمانی از آن دسته کارهایی است که ذهن مدیران ساختمان را به خود مشغول می‌کند. همسایه‌ها ساعات کاری تماس می‌گیرند برای مشکلات آیفون تصویری، تعویض یا تعمیر قفل و جک خودکار پارکینگ و مدیر باید مسأله را حل و فصل کند؛ اما احتمالاً در محل کار خود جلسه یا کار مهمی دارد که نمی‌تواند آن را رها کند.

پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!
پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!
پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!
پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!
پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!
پیدا کردن سرویس کار حرفه‌ای حق شماست!

خدمات ساختمانی از آن دسته کارهایی است که همیشه ذهن مدیران ساختمان را به خود مشغول می‌کند. کم پیش نیامده که در ساعات کاری همسایه‌ها تماس بگیرند برای مشکلات آیفون تصویری، تعویض یا تعمیر قفل و کلید و جک خودکار پارکینگ و شما به ‌عنوان مدیر باید مسأله را حل و فصل کنید؛ اما احتمالاً در محل کار خود جلسه یا کار مهمی دارید که نمی‌توانید آن را رها کنید. در چنین شرایطی تکلیف چیست؟

آیا باید شغلتان را بخاطر مسئولیتتان در ساختمان رها کنید؟ پاسخ این سؤال یک نه قاطع است زیرا بسیاری از مدیران ساختمان را سراغ داریم که در کنار شغل‌های حساس و مهم، به‌ عنوان مدیر نیز در محل کار خود فعالیت می‌کنند و همیشه نیز همه چیز درست و به موقع انجام می‌شود و آب توی دل ساکنین ساختمان یا برج تکان نمی‌خورد اما برخی از ما با وجود اینکه ساعت‌های زیاد و هزینه‌های گزافی برای انجام امور خدماتی پرداخت می‌کنیم، آرامش و آسایش نداریم و به حال افراد دیگر غبطه می‌خوریم و حاضریم گاهی چندبرابر هزینه کنیم اما از ساعاتی که مختص خودمات، تفریح و خانواده است، نگذریم.

اینکه بتوانید یک سرویس­کار حرفه‌ای پیدا کنید و کار را با خاطری جمع به او بسپارید و مطمئن باشید که کارتان با کم‌ترین هزینه و وقت انجام می‌شود؛ حق شماست اما این حق به دلایل گوناگون از جمله عدم پیگیری و ناآگاهی نسبت به روش‌های انجام کارها از ما گرفته ‌شده است. از آنجایی که همه‌ی ما در هیاهوی این روزهای کار و زندگی به دنبال آرامش و کم کردن بار وظایفتان به نحو احسن هستیم؛ باید با انجام کارها توسط افرادی که معرفی می‌شوند یا از طریق اینترنت می‌یابیم، خداحافظی کنیم.

مجموعه‌ی استاد برای ما چه‌کاری انجام می‌دهد؟

اگر به دنبال آرامش و استراحت در منزل هستید، طوری که وجهه‌ی شما به ‌عنوان یکی از مدیران ساختمان خراب نشود، باید بگوییم راه را اشتباه نیامده‌اید. پلتفرم استادکار نیازهای شما را سنجیده و به حال شما فکرهای خوبی کرده است. این مجموعه پلی ساخته است بین رؤیا و واقعیت و به ‌عنوان رابط شما با سرویس­کاران خوش‌نام، کار خود را خیلی خوب بلد است. در این مجموعه شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به افراد استادکار برای کارهای خدمات ساختمانی از جمله نصب و تعمیر آیفون تصویری، تعویض یا تعمیر قفل و کلید و جک خودکار پارکینگ مراجعه کنید و آزادانه و برحسب بودجه‌ی خود به خدمت درخواستی خود، به ‌سادگی و با کم‌ترین قیمت دست پیدا کنید.

استادکار فقط همین خدمات را ارائه می کند؟

خدمات این مجموعه تنها نصب و تعمیر آیفون تصویری، نصب دوربین مداربسته تعویض یا تعمیر قفل و کلید و جک خودکار پارکینگ نیست بلکه حوزه‌های متنوع ساختمانی، منزل، آموزشی و بهداشتی را شامل می‌شود و با استفاده از سایت و اپلیکیشن این مجموعه می‌توانید بسیاری از هزینه‌های خود را کاهش دهید و به‌سادگی نیازهای روزمره منزل و محل کار را برطرف کنید.

از آنجا که استادکار دارای «ای نماد» یا نمـاد اعتمـاد الکتـرونیـکی کسب‌وکارهای اینترنتی و مجوز از انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی بنابراین می‌توانید به اعتبار آن اطمینان کنید و خاطرتان جمع باشد که بهترین خدمات را با مطلوب‌ترین کیفیت و قیمت مناسب دریافت کنید.

چرا از استادکار کمک بگیرم؟

وبسایت استادکار به دنبال این است که خدمات خود اعم از خدمات ساختمانی را در سریع‌ترین زمان و ساده‌ترین راه ممکن به شما ارائه کند. هزینه‌ی مناسب و قیمت‌های شفاف این مجموعه از نقاط قوت دریافت خدمات از این مجموعه است. شما مدیران ساختمانی می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن استادکار در دسته‌بندی خدمات ساختمانی امکاناتی همچون نصب و تعمیر آیفون تصویری، تعویض یا تعمیر قفل و کلید و جک خودکار پارکینگ را انتخاب و زمان مراجعه و قیمت ارائه خدمات را دریافت کنید. این مجموعه برای پشتیبانی پس از مراجعه و انجام کار سرویس­کار، با شما برای دریافت نظرات و وضعیت دریافت خدمات درخواستی تماس حاصل کرده و پیگیری‌های لازم را تا جلب رضایت خاطر شما انجام می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]