اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327376450

نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در بیمه کارآفرین و 2000 نمایندگی آن نصب شد

نصب نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه در 2000 نمایندگی بیمه کارآفرین

کد: 13970821327376450

https://goo.gl/EMstfb

، تهران , (اخبار رسمی): نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در شرکت بیمه کارآفرین و 2000 نمایندگی این شرکت به عنوان کاربران جدید، نصب و راه‌اندازی شد.

نصب نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه در 2000 نمایندگی بیمه کارآفرین
نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت بیمه کارآفرین با 1000 کاربر ستادی، شعب تهران و شهرستان‌ها از سال 93 کاربر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه بوده‌اند.

اخیرا تیم استقرار اتوماسیون اداری چارگون با مسئولیت سمیرا صابری، نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را همزمان در ستاد مرکزی و 66 شعبه فعال این شرکت عملیاتی کرده‌است. در این ادامه این پروژه، همچنین تمامی 2000 نمایندگی بیمه کارآفرین به جمع کاربران دیدگاه 5 خواهند پیوست.

رضائی رابط شرکت بیمه کارآفرین و چارگون در گفت‌وگویی تاکید کرد: افزایش امکانات نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در نسل جدید آن با استقبال همه کاربران به ویژه مدیران ارشد شرکت، همراه بوده است.

به گفته وی، با توجه به اینکه کاربران نزدیک به چهار سال از اتوماسیون اداری دیدگاه 4 استفاده کرده بودند، تغییر نسل این نرم‌افزار و افزایش قابلیت‌ها و کارآیی‌های آن در مجموعه شرکت بیمه کارآفرین، ارزش افزوده بیشتری به همراه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، حذف کامل کاغذ از ساختار اداری(Paperless)، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران و … از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه در سازمان‌های مشتری است.

داشبوردهای مدیریتی دیدگاه ۵ نیز که با هدف ایجاد زمینه مدیریت و تجزیه و تحلیل عملکرد سازمان‌ها به مدیران طراحی شده‌اند از دیگر ارزش‌افزوده‌های نسل پنجم مکاتبات دیدگاه است. با این ابزار، مدیران می‌‌توانند ضمن کنترل و مدیریت فرآیندها، نقاطی در سازمان که نیاز به بهبود روال‌ و فرآیند دارند را مشخص و زمینه‌ای را فراهم کنند که نواقص سازمان در روال نامه‌نگاری و گردش مکاتبات اداری، برطرف شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]