اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970825328287858

ارزش گذاری یک میلیارد تومانی استارتاپ عکاسی کادرو

ارزش گذاری یک میلیاردی کادرو پیش از ورود به بازار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی عکاسی

کد: 13970825328287858

https://goo.gl/nMLKX7

، تهران , (اخبار رسمی): کادرو، استارتاپ عکاسی، اکنون 6ماه است که که توانسته جذب سرمایه کند و بیش از یک میلیارد تومان ارزش‌گذاری شود. این جذب سرمایه به منظور توسعه بازار عکاسی و ورود به بازارهای جدید صورت گرفت. گروه سرمایه‌گذاری دیموند بعد از موفقیت کادرو در رویداد اکسپو اسفند ماه ۹۶، این سرمایه‌گذاری را انجام داد.

ارزش گذاری یک میلیاردی کادرو پیش از ورود به بازار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی عکاسی
جذب سرمایه با ارزش ۱ میلیارد تومانی کادرو، استارتاپ عکاسی آنلاین

ارزش‌گذاری یک میلیارد تومانی برای استارتاپ عکاسی آنلاین کادرو که بیش از ۶ ماه از فعالیت رسمی آن نمی‌گذرد

کادرو یک پلتفرم آنلاین برای کسانی‌ است که به دنبال عکاس حرفه‌ای هستند. از خانواده‌هایی که برای برنامه‌های تولد خود نیاز به عکاسی مهمانی دارند تا شرکت‌هایی که برای معرفی و فروش محصولات خود در فروشگاه‌های آنلاین نیاز به عکاسی صنعتی دارند.

اولین پکیج عکاسی کادرو ۵۰ هزار تومان است برای یک ساعت عکاسی حرفه‌ای و ۱۹۵ هزار تومان برای دو ساعت عکاسی. این قیمت‌های عکاسی یعنی مردم از این پس می‌توانند برای نیازهایی عکاس حرفه‌ای داشته باشند که پیش از این فکر آن را هم نمی‌کردند.

در دنیای اینستاگرامی امروز، عکس حرف اول را می‌زند و بخش زیادی از بازار آنلاین ایران در شبکه‌های اجتماعی تشکیل شده است. چه بخواهید یا نخواهید، کسی که عکس‌های باکیفیت و واقعی‌تری منتشر کند، حرف اول را می‌زند. پس چرا از پکیج‌های مقرون به صرفه ۵۰.۰۰۰ تومانی کادرو استفاده نکنید تا مطمئن شوید بهترین عکس‌ها را برای تبلیغات خود دارید؟

کادرو ابتدا در تهران شروع به کار کرد، در شش ماه اول کار خود، بیش از ۵۰۰ عکاس برای فعالیت در کادرو ثبت نام کردند. کادرو به دلیل حساسیت بالایی که در حرفه‌ای بودن عکاس‌ها دارد، فقط با ۵٪ از متقاضیان کار همکاری کرد. تیم کادرو با هدف توسعه بازار به شهرهای دیگر، با استفاده از سرمایه‌گذاری انجام شده، اقدام به جذب عکاسان کرد. هم اکنون کادرو در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و یزد، عکاسان حرفه‌ای آماده به کار دارد.

بیشترین درخواست‌های عکاسی که تا کنون مردم از کادرو داشته‌اند عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، عکاسی رویداد، عکاسی عقد و عروسی بوده است. همچنین نیاز به عکاسی پرتره در فضای باز و عکاسی تیم و اداره برای پرسنل شرکت نیز پر تقاضا بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادرو

هر کسی می تواند یک عکاسی حرفه ای داشته باشد، از ۵۰ هزار تومان یک عکاس حرفه ای رزرو کنید، فقط کافی است زمان و مکان را به ما بدهید، استایل و سبکی که دوست دارید را انتخاب کنید، ما تا ۳ عکاس حرفه ای از نزدیکی شما معرفی می کنیم که می توانید از بین شون انتخاب و رزرو کنید. عکس های ادیت شده تون تا ۷۲ ساعت بعد از گالری شخصی تون براتون ارسال می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]