اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970926334087858

رابط عمومی کادرو:

همکاری «کادرو» و «شنبه مگ» در رویداد کارآفرینی یلدا

کد: 13970926334087858

https://goo.gl/Q7hBbh

، تهران , (اخبار رسمی): یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور افراد مختلفی در حوزه رسانه و استارتاپ برگزار می‌شود. در این رویداد، سامانه کادرو، بعنوان اولین پلتفرم آنلاین درخواست عکاس، عکاسی و ساخت برخی از کلیپ‌‌های رویداد را بر عهده خواهد داشت.

همکاری «کادرو» و «شنبه مگ» در رویداد کارآفرینی یلدا
همکاری «کادرو» و «شنبه مگ» در رویداد کارآفرینی یلدا

امیر مهدی واله، مدیر عامل و هم بنیانگذار کادرو: همکاری با رویداد یلدای کارآفرینی، نشان دهنده انطباق کادرو با یکی از اهداف، یعنی معرفی کادرو به عنوان بستری مفید برای داشتن عکاسی با کیفیت خواهد بود

به گزارش جمعی از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران، یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و ... برگزار می‌شود.

یکی از مراحل این رویداد مراسم فرش قرمز کارآفرینان است. مراسم فرش قرمز کارآفرینان با حضور عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های مختلف از دیگر جذابیت‌های مراسم یلدای امسال است که در راستای الگوسازی کارآفرینان برای جامعه طراحی شده‌است.

به گزارش روایط عمومی کادرو، این مجموعه استارت‌آپی پوشش عکاسی و ساخت برخی از کلیپ‌های این رویداد بزرگ را بر عهده خواهد داشت.

امیر مهدی واله، مدیر عامل و هم بنیانگذار کادرو در راستای این همکاری گفت: «در این سال‌ها کادرو در رویدادهای مختلفی به عنوان پوشش دهنده عکاسی و همینطور حامی حضور داشته است. رویداد یلدای کارآفرینی یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای استارت‌آپی کشور است که همکاری با مجله شنبه در جهت پوشش رسانه‌ای این رویداد، به اعتبار گذشته کادرو خواهد افزود. این امر نشان دهنده انطباق کادرو با یکی از اهداف خود، یعنی معرفی کادرو به عنوان بستری مفید برای داشتن یک عکاسی با کیفیت خواهد بود.»

لازم به ذکر است که این رویداد با حضور ۲۰۰۰ نفر از فعالان حوزه کارآفرینی نوآوری ایران، ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

کادرو سامانه درخواست آنلاین عکاس است که هم اکنون با بیش از ۵۴ عکاس در سراسر کشور، خدمات عکاسی تضمین شده ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش عکاسی در کادرو باید به آدرس www.kadro.co مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادرو

هر کسی می تواند یک عکاسی حرفه ای داشته باشد، از ۵۰ هزار تومان یک عکاس حرفه ای رزرو کنید، فقط کافی است زمان و مکان را به ما بدهید، استایل و سبکی که دوست دارید را انتخاب کنید، ما تا ۳ عکاس حرفه ای از نزدیکی شما معرفی می کنیم که می توانید از بین شون انتخاب و رزرو کنید. عکس های ادیت شده تون تا ۷۲ ساعت بعد از گالری شخصی تون براتون ارسال می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]