اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980127361027858

قرارداد همکاری کادرو برای عکاسی از منوی غذای رستوران‌های مجموعه اسنپ فود 

کد: 13980127361027858

http://bit.ly/2Gpmyqh

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه آنلاین سفارش غذای اسنپ فود، برای عکاسی از غذای رستوران‌های سرویس‌دهنده خوب از خدمات سامانه آنلاین رزرو عکاس کادرو استفاده کرد. در این همکاری، استانداردهای عکاسی اسنپ فود با تیم اجرایی کادرو تهیه و تنظیم شد. 

همکاری استارتاپ کادرو با اسنپ فود
همکاری اسنپ فود و کادرو

 در این همکاری دو عکاس انتخاب شده در سامانه کادرو، از تعداد تقریبی ۱۲۰۰ غذا عکاسی کردند که در پایان تعداد ۸۸۸ فریم عکس نهایی در ۴۱ روز تحویل شرکت اسنپ‌فود شد

به گزارش روابط عمومی کادرو، بزرگترین سامانه آنلاین درخواست غذا و فست فود، اسنپ فود، برای انجام پروژه‌های عکاسی غذا و رستورانی خود با کادرو قرارداد همکاری منقعد کرد. این همکاری برای عکاسی از غذاها و با رویکرد عکاسی زمینه سفید و تبلیغاتی انجام شد که یکی از بزرگترین سفارش‌های عکاسی است که تاکنون در کادرو به ثبت رسیده است. در مجموع این پروژه‌ها، زوایای عکس، رنگ و نور، محیط عکاسی و چیدمان آیتم ها از موارد حائز اهمیت طرفین بود.

عکاسی از غذا، یکی از زیرمجموعه های عکاسی تبلیغاتی و صنعتی است که در کادرو عکاسانی که متخصص این حوزه هستند با گذر از فیلتر های سختی چون حداقل ۲ سال تجربه عکاسی، تجهیزات عکاسی و نورپردازی کافی، روابط عمومی بالا، نظم و تسلط به نرم افزارهای ادیت و روتوش عکس،‌ مانند lightroom و photoshop، وارد تیم عکاسان حرفه ای کادرو شده اند.

کادرو «اولین سامانه آنلاین درخواست عکاس» در ایران است که تاکنون موفق به جذب سرمایه‌گذاری روی پلتفرم خود شده است. خدمات کادرو به شکل آنلاین بوده و کاربران می‌توانند با توجه به منطقه جغرافیایی و نیاز خود، نزدیک‌ترین عکاس به محدوده خود را برای عکاسی رزرو کنند. گفتنی است که خدمات کادرو از یک ساعت عکاسی شروع و تا هفت ساعت قابل تهیه است. همچنین کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود، درخواست کند تا همه فریم‌های عکاسی شده به او تحویل شود.

کادرو به تمام کاربران خود سرویس ویرایش نور و رنگ عکس و کنترل کیفیت عکس‌های گرفته شده را ارائه می‌دهد. همچنین برای حفظ حریم خصوصی کاربران، تمام عکس‌ها توسط کارشناس خانم کنترل می‌شوند و در حفظ و نگهداری آنها در گالری آنلاین شخصی کاربران، از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های امنیتی استفاده می‌شود. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادرو

هر کسی می تواند یک عکاسی حرفه ای داشته باشد، از ۵۰ هزار تومان یک عکاس حرفه ای رزرو کنید، فقط کافی است زمان و مکان را به ما بدهید، استایل و سبکی که دوست دارید را انتخاب کنید، ما تا ۳ عکاس حرفه ای از نزدیکی شما معرفی می کنیم که می توانید از بین شون انتخاب و رزرو کنید. عکس های ادیت شده تون تا ۷۲ ساعت بعد از گالری شخصی تون براتون ارسال می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]