اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960807265937858

کادرو حامی رویداد موفق استارتاپ ویکند گردشگری دانشکده کارآفرینی و تهران تاک

کادرو، رزرو آنلاین عکاسی حرفه ای در هفته سوم مهر حامی سه رویداد مهم شد

کد: 13960807265937858

https://goo.gl/f31RxY

، تهران , (اخبار رسمی): کادرو سه روز متوالی سه رویداد بزرگ در تهران (افتتاحیه‌ی استارتاپ ویکند گردشگری، رویداد موفق که شرکت ایوند آن را برگزار کرد، رویداد تهران تاک و اختتامیه‌ی استارتاپ ویکند گردشگری) را حامی شد. عکاسی حرفه‌ای و ساخت تیزر هدیه از خدمات حمایتی کادرو بود.

کادرو، رزرو آنلاین عکاسی حرفه ای، در هفته سوم مهر حامی سه رویداد مهم شد.
رویداد موفق، باشگاه کارآفرینی تیوان

کادرو، برای هر کاری عکاسان حرفه‌ای و آزموده دارد، یک رویداد نیم ساعته‌ی کوچک چند نفره تا یک برنامه مفصل یک روزه می‌توانند یک عکاس حرفه‌ای داشته باشند.

به گزارش کادرو؛‌ روز اول دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران، رویداد گردشگری را حامی شدیم. برنامه از ۳ بعد ظهر تا ۱۰ شب ادامه داشت. در کل زمان رویداد ۳  عکاس از کادرو حضور داشتند که یک نفر مسئولیت عکاسی خبری و رسانه (بنری) همراه با تجهیزات نور پردازی آتلیه‌ای را بر عهده داشت و ۲ عکاس داخل سالن رویداد و حواشی آن را عکاس کردند؛ در نهایت حاصل زحمات تیم کادرو یک مجموعه عکس  ۳۰۰۰ قطعه‌ای و یک تیزر از اتفاقات رویداد ۳ روزه‌ی گردشگری  بود.  تیزر این برنامه رو می‌توانید در لینک https://www.aparat.com/v/WLfer مشاهده کنید.

 

رویداد گردشگری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه بود. پنج‌شنبه‌ی همان هفته، ۲۰ مهر، ما حامی همایش رویداد موفق شرکت EVAND نیز بودیم. برنامه‌ی آنها  از ساعت ۹ صبح شروع شد و تا ۶ عصر ادامه داشت.  یک تیم عکاس و فیلمبرداری هم برای رویداد ایوند فرستاده شدند. یک عکاس با تجهیزات کامل نورپردازی آتلیه برای عکاسی خبری رسانه‌ای (بنر) و یک عکاس برای عکاسی از اتفاقات داخل سالن رویداد و یک فیلم‌بردار برای ساخت تیزر تبلیغاتی ایوند از رویدادی که برگزار می‌شد، فرستاده شد. تیزر مربوط به این رویداد رو می‌توانید در لینک  https://www.aparat.com/v/WLfer مشاهده کنید.

همان روز ما حامی ایونت تهران تاک هم بودیم که از ساعت ۴ تا ۸ شب بود. که از ساعت ۴ یک عکاس حرفه‌ای نیز برای رویداد تهران تاک فرستادیم . در رویداد تهران تاک، یکی از بنیانگذاران در یک ارائه‌ی ۴ دقیقه‌ای کادرو را برای شرکت‌کنندگان معرفی کرد. فیلم این گزارش را می‌توانید در لینک https://www.aparat.com/v/N4qwb ببینید.

 روز جمعه نیز اختتامیه‌ی رویداد گردشگری بود که از ۴ بعدظهر تا ۱۱ شب ادامه داشت. در این رویداد، یکی از جوایز کادرو برای تیم‌های برنده، عکاسی تیمی آنها با بنر رویداد بود. می‌توانید عکس‌ها را در کانال تلگرام کادرو ببینید.

خوشحالیم که همه‌ی اتفاقات طبق برنامه پیش رفت و بهترین خروجی کیفیت عکس و تیزر، بعد از رویداد‌ها تحویل برگزارکننده‌های آنها شد. برای مثال حدود ۵۵ گیگابایت عکس تحویل برگزارکننده رویداد گردشگری شد. 

کادرو، برای هر کاری عکاسان حرفه‌ای و  آزموده دارد، یک رویداد نیم ساعته‌ی کوچک چند نفره تا یک برنامه‌ی مفصل یک روزه می‌توانند یک عکاس حرفه‌ای داشته باشند. زمان و مکان رویدادتان را به ما بگویید، از بین عکاسانی که کادرو به شما معرفی می‌کند انتخاب کنید، عکاسی‌کنید و عکس‌های با کیفیت و ادیت شده را از گالری شخصی‌تان دانلود و استفاده کنید.

 کادرو | رزرو آنلاین عکاسی حرفه ای

www.kadro.co

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادرو

هر کسی می تواند یک عکاسی حرفه ای داشته باشد، از ۵۰ هزار تومان یک عکاس حرفه ای رزرو کنید، فقط کافی است زمان و مکان را به ما بدهید، استایل و سبکی که دوست دارید را انتخاب کنید، ما تا ۳ عکاس حرفه ای از نزدیکی شما معرفی می کنیم که می توانید از بین شون انتخاب و رزرو کنید. عکس های ادیت شده تون تا ۷۲ ساعت بعد از گالری شخصی تون براتون ارسال می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]