اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980101357467858

کادرو در جشنواره تکان شگفت انگیز ایرانسل با این شرکت همکاری می‌کند

همکاری استارتاپ کادرو و ایرانسل

کد: 13980101357467858

https://goo.gl/te9TMk

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با شروع سال جدید، استارتاپ کادرو در جشنواره تکان شگفت انگیز ایرانسل با این شرکت همکاری می‌کند. این جشنواره ویژه مشترکان ایرانسل است و در آن، کد تخفیف استفاده از بسته‌های رزرو عکاس در کادرو به شرکت کنندگان در این جشنواره اهدا می‌شود.

همکاری استارتاپ کادرو و ایرانسل
همکاری کادرو و ایرانسل در جشنواره تکان شگفت انگیز

کادرو برای شرکت کنندگان در جشنواره «تکان شگفت انگیز ایرانسل» سه کد تخفیف ۱۰ ، ۲۰، و ۳۰ درصدی برای مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که به صورت کاملا تصادفی ارائه می‌شود

شرکت ایرانسل، برای قدردانی از مشترکان خود، اقدام به برپایی یک جشنواره کرده است. در این جشنواره که با نام جشنواره «تکان شگفت انگیز ایرانسل» و در ایام نوروز در جریان است، مشترکان فرصت دارند تا با ورود به بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل‌من، تلفن همراه خود را تکان دهند تا با کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی یا استارتاپ‌های خدمانی و یا بسته‌های گوناگون اینترنت، پیامک و تماس هدیه شگفت‌زده شوند!

در این جشنواره از «کادرو» دعوت شده است تا به عنوان نخستین «سامانه آنلاین درخواست عکاس» در کشور، به عنوان تامین کننده خدمات به مشترکان ایرانسل در این جشنواره خدمت‌‌رسانی کند. از این رو، کادرو سه کد تخفیف ۱۰ ، ۲۰، و ۳۰ درصدی برای مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که به صورت کاملا تصادفی ارائه می‌شود. مشترکانی که در جشنواره تکان شگفت انگیز ایرانسل شرکت کرده و برنده کد تخفیف استفاده از خدمات کادرو می‌شوند، می‌توانند با حضور در وبسایت «کادرو» و ورود به بخش «رزرو عکاس» و طی کردن عملیات درخواست عکاس، از کد‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند. 

گفتنی است که کادرو «اولین سامانه آنلاین درخواست عکاس» در ایران است که تاکنون موفق به جذب سرمایه‌گذاری روی پلتفرم خود شده است. خدمات کادرو به شکل آنلاین بوده و کاربران می‌توانند با توجه به منطقه جغرافیایی و نیاز خود، نزدیک‌ترین عکاس به محدوده خود را برای عکاسی رزرو کنند. گفتنی است که خدمات کادرو از ۱ ساعت عکاسی شروع و تا ۷ ساعت قابل تهیه است. همچنین کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود، درخواست کند تا همه فریم‌های عکاسی شده به او تحویل شود.

کادرو به تمام کاربران خود سرویس ویرایش نور و رنگ عکس و کنترل کیفیت عکس‌های گرفته شده را ارائه می‌دهد. همچنین برای حفظ حریم خصوصی کاربران، تمام عکس‌ها توسط کارشناس خانم کنترل می‌شوند و در حفظ و نگهداری آنها در گالری آنلاین شخصی کاربران، از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های امنیتی استفاده می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادرو

هر کسی می تواند یک عکاسی حرفه ای داشته باشد، از ۵۰ هزار تومان یک عکاس حرفه ای رزرو کنید، فقط کافی است زمان و مکان را به ما بدهید، استایل و سبکی که دوست دارید را انتخاب کنید، ما تا ۳ عکاس حرفه ای از نزدیکی شما معرفی می کنیم که می توانید از بین شون انتخاب و رزرو کنید. عکس های ادیت شده تون تا ۷۲ ساعت بعد از گالری شخصی تون براتون ارسال می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]