اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971001334887858

توسط عکاس‌های کادرو اتفاق افتاد

ثبت بیش از «4 هزار فریم عکس» در رویداد یلدای کارآفرینی

کد: 13971001334887858

https://goo.gl/UUAbFw

، تهران , (اخبار رسمی): چهارشنبه، ۲۸ آذر ۹۷ سالن همایش‌های برج میلاد شاهد برگزاری رویداد یلدای کارآفرینی و حضور بیش از ۲.۰۰۰ میهمان از جمله وزیر ارتباطات بود. کادرو، به عنوان حامی رویداد، تامین تیم عکاسی این رویداد را بر عهده داشت. در این رویداد ۱۵ عکاس در ۱۰ ساعت 4 هزار عکس گرفتند.

ثبت بیش از « ۴.۰۰۰ فریم عکس » در رویداد یلدای کارآفرینی
تیم کادرو، حامی رویداد یلدای کارآفرینی در برج میلاد

کادرو، به عنوان حامی رویداد کارآفرینی یلدا، توانست بیش از ۴ هزار فریم عکس با حجم ۱۸۰ گیگابایت ثبت کند. همچنین در این فرش قرمز این رویداد از بیش از ۱۲۰۰ نفر عکاسی و عکس‌ها به بیش از ۴۰۰ نفر ارسال شد

تیم کادرو (سامانه آنلاین درخواست عکاس)، در رویداد بزرگ یلدای کارآفرینی، به عنوان حامی رویداد حضور داشت و پوشش عکاسی آن را با به پایان رساند.

به گزارش روابط عمومی کادرو، کادرو توانست با موفقیت به عنوان حامی این رویداد حضور پیدا کرده و پوشش عکاسی این رویداد ۱۰ ساعته را انجام دهد. همچنین در این رویداد از بیش از ۱۲۰۰ نفر از حاضران در قرش قرمز رویداد عکاسی شد. 

در این رویداد آمارهای جالبی به ثبت رسید:

  • بیش از ۴.۰۰۰ فریم عکس با حجم ۱۹۰ گیگابایت ثبت شد. 
  • از بیش از ۱۲۰۰ نفر عکاسی شد. 
  • بیش از ۴۰۰ نفر با ارائه شماره تلفن درخواست ارسال عکس مربوط به خود را داشتند.
  • ۱۵ عکاس به صورت مستمر در ۱۰ ساعت از رویداد عکاسی کردند. 

گفتنی است یلدای کارآفرینی، رویدادی است که تا به امروز سه دوره آن برگزار شده است و هدف آن معرفی فضای حاکم بر اکوسیستم استارت‌آپی و نیز ایجاد یک محیط برای فعالان این عرصه به منظور ساخت شبکه و آشنایی با یکدیگر است. این رویداد امسال در ۲۸ آذرماه، در سالن همایش‌های برج میلاد و با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر علاقه‌مند و همینطور مسئولان و مدیران عرضه برگزار شد. همچنین این رویداد اولین همکاری مجله شنبه (شنبه مگ) به عنوان برگزار کننده اصلی این رویداد،و کادرو، سامانه آنلاین درخواست عکس است. 

علاقه‌مندان برای مشاهده عکس‌های رویداد بزرگ یلدای کارآفرینی، می‌توانند به صفحه مربوطه مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادرو

هر کسی می تواند یک عکاسی حرفه ای داشته باشد، از ۵۰ هزار تومان یک عکاس حرفه ای رزرو کنید، فقط کافی است زمان و مکان را به ما بدهید، استایل و سبکی که دوست دارید را انتخاب کنید، ما تا ۳ عکاس حرفه ای از نزدیکی شما معرفی می کنیم که می توانید از بین شون انتخاب و رزرو کنید. عکس های ادیت شده تون تا ۷۲ ساعت بعد از گالری شخصی تون براتون ارسال می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]