اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333559037

هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است!

کد: 13970924333559037

https://goo.gl/gfePtA

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر کشور آلمان برنامه جدیدی برای هزینه تحصیل دانشجویان در نظر دارد که می‌­تواند برای دانشجویان حائز اهمیت باشد. لذا متقاضیانی که قصد استفاده از امتیاز تحصیل رایگان در کشور آلمان را دارند. یکی دیگر از مزایای تحصیل در آلمان، مناسب بودن شرایط ورود به بازار کار پس از تحصیل در آلمان است.

هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است!
هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است!

هزینه‌ تحصیل در آلمان رایگان است، در تمام مقاطع تحصیلی می‌توان به زبان رسمی کشور آلمان یعنی زبان آلمانی و یا بنا به رشته‌های تحصیلی مختلف به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های آلمان به ادامه تحصیل پرداخت

در طی تمام سال‌های گذشته کشور آلمان یکی از اصلی‌ترین کشورهای دنیا بوده که در آن، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند تحصیل رایگان داشته باشند، اما اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر قوانین آموزشی کشور آلمان به گوش رسیده که بر اساس آن‌ها تحصیل در این کشور دچار تغییراتی خاص از لحاظ مالی خواهد شد. در این مطلب با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان موسسه دانش گستر کوه نور به بررسی این موضوع پرداخته خواهد شد و این اطمینان خاطر به دانشجویان داده خواهد شد که هنوز هم تحصیل در آلمان رایگان است.

بنابر اعلام موسسه دانش‌گستر کوه نور، در حال حاضر کشور آلمان برنامه جدیدی برای هزینه تحصیل دانشجویان غیراروپایی در نظر دارد که می‌­تواند برای بسیاری از دانشجویان حائز اهمیت باشد. لذا متقاضیانی که قصد استفاده از امتیاز تحصیل رایگان در کشور آلمان را دارند باید نسبت به این موضوع با هوشیاری هرچه تمام­‌تر برخورد کنند تا بتوانند از این امتیاز استفاده کنند. همچنین باید در نظر داشت که یکی دیگر از مزایای تحصیل در آلمان، مناسب بودن شرایط ورود به بازار کار پس از تحصیل در آلمان است.

طی این برنامه، هزینه‌­های متفاوتی برای تحصیل در ایالت‌­های بادن و وورتنبرگ در سال ۲۰۱۱ در نظر گرفته شده، اما پیاده­‌سازی و اجرای این طرح از سال ۲۰۱۷ در دستور کار قرار گرفته است.

دانشگاه‌­هایی که تحصیل در آن­‌ها رایگان نیست:

  • دانشگاه اشتوتگارت
  • دانشگاه فرایبرگ
  • دانشگاه هیدلبرگ
  • دانشگاه KIT
  • دانشگاه توبینگن
  • دانشگاه ULM

مساله تامین کمبود بودجه‌ای که در سایر ایالت‌­های آلمان وجود دارد باعث شده که سایر دانشگاه­‌ها نیز دچار چنین تغییراتی بشوند. این مساله در حالی است که وزارت آموزش و تحقیقات آلمان قصد جلوگیری از این اتفاق را دارد، چرا که مهم‌­ترین عامل پیشرفت تحقیقات و علم در دانشگاه‌­های این کشور، رایگان بودن تحصیل در این کشور است.

نکته مهم این است که برخی از دانشجویان از پرداخت هزینه تحصیل حتی در ایالت‌­های یاد شده معاف هستند، و شرایط تحصیل رایگان در ایالت‌­های یاد شده به شرح زیر است:

  • دانشجویان بین­‌المللی که تحصیلات عالی خود را در آلمان گذرانده‌­اند.
  • دانشجویان بین‌­المللی عضو کشورهای اراسموس
  • دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپایی که دارای اقامت دائم اروپا هستند
  • پناهندگان دارای اقامت

موسسه دانش­‌گستر کوه نور با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس دانش و تجربه­ بیش از ۱۰ سال می­‌تواند در زمینه انتخاب یک کشور مناسب برای تحصیل دانشجویان را راهنمایی کند، چرا که این موضوع با حساسیت بسیار زیادی همراه است.

در این بین اشاره به مساله مهم دیگری حائز اهمیت است و این مورد زبان تحصیل در کشورهای اروپایی است. همانطور که می­‌دانید زبان رسمی بسیاری از کشورهای اروپایی انگلیسی نیست و این مورد باعث شده که دانشجویان در رابطه با زبان تحصیل نگران باشند، اما مساله امیدوار کننده این است که موسسه دانش­‌گستر کوه نور با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود، راهکارهای قابل توجهی برای تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در کشور آلمان را برای شما دارد و شما می­‌توانید از همراهی و همدلی موسسه دانش­‌گستر کوه نور در این راه بهره ببرید.

با وجود در نظر گرفتن شرایط خاصی که برای تحصیل در کشور آلمان و سایر کشورهایی که تحصیلات رایگان را ارائه می­‌کنند، کشورهایی نیز هستند که تحصیل با هزینه بسیار کم را برای دانشجویان بین‌­المللی در نظر گرفته­‌اند، به عنوان نمونه کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آن با هزینه بسیار کم، و تحصیل در مقطع دکتری آن رایگان است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در اسپانیا و تحصیل در اروپا می­‌توانید با موسسه دانش­‌گستر کوه نور تماس گرفته و اطلاعات دقیقی را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش‌گستر کوه نور تحت مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شماره ثبت ۲۶۷۸۹، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به‌عنوان اولین موسسه اعزام دانشجو به اسپانیا و پرتغال در ایران آغاز کرد. با افزایش تجربه‌ی کاری و تقاضای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، موسسه دانش‌گستر کوه نور دامنه فعالیت خود را به کشورهای آلمان، اتریش، فنلاند و ایتالیا گسترش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]