اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980813418929037

شرایط دریافت ویزای همراه کانادا

کد: 13980813418929037

http://bit.ly/2NGSgSy

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که متقاضی دریافت ویزای کاری در کشور کانادا هستند می‌توانند نسبت به دریافت ویزای همراه کشور کانادا از ابتدا اقدام کنند و یا زمانی که اقامت کشور کانادا را دریافت کردند. نسبت به الحاق اعضای خانواده خود درخواست دهند.

شرایط دریافت ویزای همراه کانادا
موسسه دانش گستر کوه نور

افراد متقاضی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید در نظر داشته باشند که می‌توانند نسبت به دریافت ویزای همراه کانادا برای افراد درجه‌ یک خانواده از جمله همسر یا فرزندشان اقدام کنند. همسر و فرزندان دانشجوی درخواست‌کننده ویزا می‌توانند تا زمانی که او به تحصیل می‌پردازد شرایط اخذ ویزای همراه کانادا داشته و اقامت کشور کانادا را دریافت کنند. شرایط گرفتن ویزای همراه کانادا موجب شده تا برخی آن را فرآیندی پر از استرس بدانند.

شرایط ویزای همراه کانادا

یکی از راه‌های دریافت ویزای همراه کانادا دریافت ویزای توریستی کانادا است که تحت عنوان Temporary Resident Visa معرفی می‌شود و صدور آن برای همراهان متقاضی تنها به مدت ۶ ماه است. فرد متقاضی دریافت ویزای دانشجویی این امکان را دارد که به شکل هم‌زمان و یا پس از دریافت اقامت کشور کانادا نسبت به دریافت ویزای همراه کانادا اقدامات لازم را انجام دهد.

نکته‌ای که بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد ارائه کلیه اطلاعات و مشخصات افراد خانواده و همراهان فرد متقاضی است که باید در فرم به‌صورت کامل وارد شود؛ چرا که در خصوص درخواست تقاضا برای الحاق همراهان این اطلاعات تکمیل‌شده می‌تواند به‌عنوان مدرکی مهم برای فرد متقاضی محسوب شود.

متقاضیانی که قصد دریافت پذیرش از دانشگاه‌های کشور کانادا را دارند باید ثابت کنند که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند و امکان تأمین کلیه هزینه زندگی در کانادا خود و همراهان را دارند. معمولاً افرادی که تمایل به تحصیل و یا کار در کشور کانادا دارند می‌توانند نسبت به اخذ ویزای همراه کانادا اقدامات لازم را انجام دهند و دولت کانادا این امکان را به‌ خوبی برای متقاضیان فراهم کرده است.

افرادی که از کشورهای دیگر قصد ورود به خاک کشور کانادا را دارند به دو روش می‌توانند نسبت به دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کنند. روش اول مراجعه به‌صورت هم‌ زمان به همراه متقاضی اصلی نسبت به دریافت ویزای همراه کانادا است و در روش دوم متقاضی اصلی می‌تواند اقامت موقت کشور کانادا را دریافت کرده و نسبت به الحاق خانواده خود تقاضا دهد.

چنانچه فرد متقاضی به تحصیل در کانادا باشد فرزندان او این امکان را دارند بدون اینکه نامه پذیرش از مدارس کشور کانادا را ارائه دهند نسبت به دریافت ویزای همراه دانشجویی کانادا اقدام کنند اما چنانچه فرزند در استانی که زندگی می کند به سن قانونی دست پیدا کند موظف است اجازه مطالعاتی کشور کانادا را دریافت کند تا بتواند تحصیلات خود را در کشور کانادا ادامه دهد.

ویزای همسر دانشجو کانادا

علاوه بر این همسر فرد متقاضی این امکان را دارد که به‌صورت آزاد در کشور کانادا به کار مشغول باشد و در خصوص کار هیچ نیازی به دریافت LMO و یا پیشنهاد شغلی نخواهد داشت. مدت‌زمانی که همراه فرد متقاضی می‌تواند در کشور کانادا به کاری مشغول شود به‌ تناسب مدت‌زمان تحصیل فرد اصلی است. کودکانی که والدین آن ها موفق به دریافت ویزای تحصیلی و یا کاری شده‌اند می‌توانند در مدت‌زمان حضور والدین در کشور کانادا به تحصیل خود ادامه دهند.

چنانچه فرد متقاضی که در کشور کانادا حضور دارد ویزای مجوز کار و یا OPEN WORK PERMIT را دارا باشند امکان درخواست هم‌زمان ویزای همراه کانادا را برای اعضای خانواده خود خواهد داشت. البته این قابلیت نیز فراهم‌ شده که پس از دریافت اقامت خود نسبت به اخذ ویزای همراه کشور کانادا اقدام کنند. در این حالت افرادی که به‌ عنوان همراه فرد متقاضی معرفی‌ شده‌اند این امکان را به دست می‌آورند که در کشور کانادا به تحصیل بپردازند و یا مجوز کار به‌صورت تمام‌وقت را در این کشور به دست می‌آورند.

شرایط گرفتن ویزای همراه کانادا

افرادی که نسبت به دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرده‌اند پس‌ از اینکه تحصیلات‌شان به پایان رسید می‌توانند نسبت به یافتن شغلی مناسب در کشور کانادا درخواست دهند. زمانی که شغل مناسبی برای فرد متقاضی پیدا شد می‌توانند نسبت به تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری اقدامات لازم را انجام داده و اجازه تحصیل و یا کار را در کشور کانادا به دست بیاورند.

البته افرادی که متقاضی دریافت ویزای کاری در کشور کانادا هستند می‌توانند نسبت به دریافت ویزای همراه کشور کانادا از ابتدا اقدام کنند و یا زمانی که اقامت کشور کانادا را دریافت کردند نسبت به الحاق اعضای خانواده خود درخواست دهند.

در صورتی‌ که متقاضیان کار در کشور کانادا بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند کلیه همراهان او نیز امکان اقامت دائم در کشور کانادا را خواهند داشت. برای دریافت ویزای کانادا روش‌های دیگری نیز همچون سرمایه گذاری و ثبت و شرکت و روش‌های دیگر نیز وجود دارد که هر کدام از آنها شرایط مختص به خود را دارد و در صورت توجه به این شرایط می‌توان نسبت به دریافت ویزای همراه یا الحاق همراهان از روش‌های دیگر دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کرد.

در ایالت‌هایی همچون آلبرتا، جزیره پرنس ادوارد، کبک و ساسکاچوان و منیتوبا و آنتاریو ۱۸ سالگی به‌عنوان سن قانونی همراهان فرد متقاضی تعیین‌ شده است در حالی‌ که در ایالت‌هایی همچون بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور و سرزمین‌های شمال غربی و نوا اسکوتیا و چند ایالت دیگر فرد در سن ۱۹ سالگی به سن قانونی رسیده و شرایط دریافت ویزای همراه کانادا شامل او می‌شود.

افرادی که به سن قانونی رسیده‌اند در صورت تائید افسر ویزا می‌توانند ویزای کاری را دریافت کرده و به همراه دانشجوی متقاضی در کشور کانادا زندگی کنند. زمانی که افراد درخواست ویزای تحصیلی و یا کاری کانادا را دارند باید افسر ویزا را مبنی بر بازگشت به کشور خود متقاعد کنند.

مشاوران موسسه کوه نور می‌توانند جهت اخذ اقامت تحصیلی و … در کانادا و اروپا به علاقه‌مندان راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش‌گستر کوه نور تحت مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شماره ثبت ۲۶۷۸۹، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به‌عنوان اولین موسسه اعزام دانشجو به اسپانیا و پرتغال در ایران آغاز کرد. با افزایش تجربه‌ی کاری و تقاضای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، موسسه دانش‌گستر کوه نور دامنه فعالیت خود را به کشورهای آلمان، اتریش، فنلاند و ایتالیا گسترش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش