اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980401378989037

قوانین جدید سال ۲۰۱۹ برای تحصیل در آلمان

کد: 13980401378989037

http://bit.ly/2RAk509

، تهران , (اخبار رسمی): قوانین سال ۲۰۱۹ در رابطه با ویزای کار نیروهای متخصص خارج از اتحادیه اروپا دستخوش تغییراتی شده است که می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای افراد متقاضی دریافت ویزای کار آلمان (ویزای بلوکارت آلمان) فراهم آورد.

قوانین جدید سال ۲۰۱۹ برای تحصیل در آلمان
تحصیل در آلمان

شاید تغییرات جدید مهاجرت به آلمان و همچنین قوانین سال ۲۰۱۹ برای تحصیل در آلمان باعث شده باشند که متقاضیان مهاجرت به این کشور با مشکلاتی از قبیل اخذ وقت سفارت آلمان، رسیدن به سطح مورد نظر زبان آلمانی، ثبت نام در آزمون گوته و گرفتن وقت تایید مدارک سفارت آلمان مواجه باشند، اما با این حال آلمان همچنان هوادارن خاص خود را دارد که در این مسیر گام بر می‌دارند و بدون شک به هدف خود نیز خواهند رسید.

از جمله قوانین جدید تحصیل در آلمان سال ۲۰۱۹ موارد زیر هستند که هر کدام به تفکیک بررسی می‌شوند

  1. مدرک زبان مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه‌های آلمان
  2. ویزای پیوست آلمان در سال ۲۰۱۹
  3. ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان
  4. اخذ ویزا کار آلمان برای افراد خارج از اتحادیه اروپا

1. مدرک زبان مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه های آلمان ۲۰۱۹

تغییر شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آلمان از جمله مواردی است که در سال ۲۰۱۹ تاثیر زیادی در روند مهاجرت تحصیلی داشته است، به عنوان نمونه تا پایان سال ۲۰۱۸ مدرک زبان آلمانی مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی در سطح B1 قابل قبول بوده است اما در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها اجباری کردن مدرک زبان B2 آلمانی را در دستور کار قرار داده‌اند.

2. ویزای پیوست آلمان در سال ۲۰۱۹

همچنین تغییر قانون اخذ وقت سفارت آلمان برای پیوست (وقت سفارت برای پیوستن به همسر از ایران) نیز در سال ۲۰۱۹ به این شکل شده است که فردی که در ایران حضور دارد باید وقت سفارت خود را از نوع فرد اصلی درخواست دهد، به بیانی دیگر اگر همسر شخص در آلمان ویزای تحصیلی گرفته است یا اقامت تحصیلی دارد، ایشان از ایران باید وقت سفارت دانشجویی درخواست دهد که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ سیستم وقت دهی سفارت آلمان بازه زمانی بیش از دوازده ماه (حدود شانزده ماه) را برای وقت دهی در نظر می‌گیرد.

3. ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان

قانون دیگری که در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۱۶ به اجرا در آمد اما در بین هم وطنان عزیزمان اخیرا مورد توجه قرار گرفته، این است که اگر فرد پناهجو در آلمان گواهی سازمان فدرال مهاجرت و پناهجویان آلمان (BAMF) را دارد و در گواهی مذکور استحقاق (Subsidiar Schutzberechtigt) او برای دریافت حمایت ذکر شده است، می‌تواند برای فرزندان مجرد زیر ۱۸ سال درخواست ویزای پیوست به فرد مستحق حفاطت حمایتی آلمان کند. همچنین شرایط ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان این اجازه را به والدین فرزندان زیر ۱۸ سال که در آلمان پناهنده شده‌اند می‌دهد که از کشور مبدا درخواست ویزا دهند.

4. اخذ ویزا کار آلمان برای افراد خارج از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹

قوانین سال ۲۰۱۹ در رابطه با ویزای کار نیروهای متخصص خارج از اتحادیه اروپا دستخوش تغییراتی شده است که می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای افراد متقاضی دریافت ویزای کار آلمان (ویزای بلوکارت آلمان) فراهم آورد. بر اساس نیاز به نیروی کار در کشور آلمان و بر مبنای این قانون، افراد متخصصی که قصد مهاجرت کاری به آلمان دارند می‌توانند ضمن فراهم آوردن شرایط مورد نیاز برای ویزای کاری آلمان (سابقه کار، نمره زبان و …) برای این نوع ویزا اقدام کنند. البته باید توجه داشت که احتمال موفقیت برای اخذ ویزای کار آلمان چندان بالا نیست و باید مسیر طولانی و ریسک انگیزی را پشت سر گذاشت.

موارد فوق از جمله قوانینی بود که در رابطه با کشور آلمان تغییر کرده است که می‌توانند مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل در آلمان باشد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسه دانش گستر کوه نور به آدرس koohenoor.org مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش‌گستر کوه نور تحت مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شماره ثبت ۲۶۷۸۹، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به‌عنوان اولین موسسه اعزام دانشجو به اسپانیا و پرتغال در ایران آغاز کرد. با افزایش تجربه‌ی کاری و تقاضای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، موسسه دانش‌گستر کوه نور دامنه فعالیت خود را به کشورهای آلمان، اتریش، فنلاند و ایتالیا گسترش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش