اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980818420219037

شرایط اخذ ویزای کانادا در سال 2019

کد: 13980818420219037

http://bit.ly/2Q4I4pN

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین گامی که علاقه مندان به کشور کانادا باید بردارند اخذ ویزای کانادا است که این کار با در نظر گرفتن هدفی که فرد از رفتن به کانادا دارد انجام شده و با توجه به این مساله یکی از انواع مختلف ویزای کانادا برای هر فرد صادر می‌شود.

شرایط اخذ ویزای کانادا در سال 2019
انواع ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا با در نظر گرفتن شرایط مختلف متنوع بوده و اخذ ویزای متناسب با هدف و شرایط هر فرد موجب زندگی بهتر در کانادا خواهد شد و موجب می شود افراد از شرایط بهتری در کانادا برخوردار باشند.

انواع ویزای کانادا

در ادامه انواع ویزای کانادا معرفی شده است.

ویزای توریستی کانادا

یکی از انواع ویزاهای کانادا که می‌توان نام برد ویزای توریستی کانادا است که تنها برای افراد متقاضی با هدف تفریح و سفر به کانادا صادر خواهد شد. اخذ ویزای گردشگری کانادا می‌تواند به شکل یک بار ورود صادر شود و یا متقاضیان ویزای کانادا را به صورت چندبار ورود در اختیار داشته باشند. البته اخذ ویزای کانادا به هر شکلی که صادر شود مدت زمان معینی داشته و پس از اتمام زمان آن باطل خواهد شد و هیچ اعتباری ندارد.

با توجه به نامی که هر کدام از ویزاهای توریستی کانادا دارند می‌توان نسبت به دریافت ویزای گردشگری کانادا اقدام کرد و یک یا چند بار اجازه ورود به کشور کانادا را داشت. اخذ ویزای کانادا می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد اما هر کدام از آنها دارای مدت زمان معینی هستند و ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای چندبار ورود به کانادا دارای اعتبار ۱۰ ساله است اما این ویزا برای ایرانیانی که اقدام به اخذ ویزای گردشگری کانادا می‌کنند دارای اعتبار ۵ ساله است و علت آن نیز اعتبار ۵ ساله پاسپورت ایرانیان است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا – توریستی

  • تکمیل فرم تقاضای ویزای کانادا
  • ارائه‌ی عکس رنگی با زمینه سفید
  • ارائه‌ی سند ملکی به صورت ترجمه شده
  • ارائه‌ی شناسنامه به صورت ترجمه شده
  • ارائه‌ی پاسپورت اصلی قدیمی و جدید
  • عرضه‌ی کلیه مدارک بانکی همچون صورتحساب گردش مالی طی ۶ ماه آخر حساب بانکی و ارائه ی نامه تمکن مالی
  • ارائه‌ی دعوتنامه دریافت شده از سوی یکی از اقوام و شهروندان کانادایی

ویزای سرمایه گذاری کانادا

یکی از راه‌های اخذ ویزای کانادا مشارکت در سرمایه گذاری کانادا است که در پی آن می‌توان نسبت به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کرد. سرمایه گذاران برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌توانند در برنامه‌ای که دولت فدرال برای سرمایه گذاری تعیین کرده و یا به وسیله‌ی سرمایه گذاری برنامه کبک مشارکت داشته و به این وسیله ویزای کانادا را دریافت کنند. البته دریافت ویزای سرمایه گذاری در کانادا برای تمام افراد میسر نیست و تنها افرادی امکان سرمایه گذاری در کانادا را به دست می‌آورند که شرایط تعیین شده از سوی دولت کشور کانادا را داشته باشند.

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری در کانادا

  • اثبات تمکن مالی فرد متقاضی و امکان اداره مالی خانواده در کشور کانادا
  • تطابق میزان دارایی فرد با مبلغ ۱.۶۰۰.۰۰۰ دلار کانادا و امکان سرمایه گذاری مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ دلار در کشور کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

دانشگاه‌های کانادا جزو برترین دانشگاه‌های جهان شناخته می‌شوند که افراد بسیاری علاقه مند به ادامه تحصیل در کانادا هستند. یکی دیگر از روش‌های اخذ ویزای کانادا ادامه تحصیل است که در این روش دانشجویان و علاقه مندان اقدام به اخذ ویزای دانشجویی کانادا می‌کنند. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا دانشجویان موظف به ارائه‌ی نامه پذیرش از سوی موسسات آموزشی مشخص شده هستند.

مدارک دیگری نیز برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا مورد نیاز است که در ادامه آمده است:

  • ارائه‌ی اصل گذرنامه (پاسپورت)
  • عرضه مدرک عدم سوء پیشینه
  • ارائه‌ی نامه‌ی پذیرش از سوی دانشگاه مورد نظر
  • ارائه‌ی نامه REFRENCE صادر شده از سوی سفارت کانادا
  • عرضه‌ی ۲ قطعه عکس رنگی با زمینه سفید
  • ارائه‌ی مدارکی که نشان دهنده قدرت مالی بالای فرد متقاضی باشد: همچون نامه تمکن مالی، نامه‌ی تمکن مالی فرد حامی، ارائه‌ی نامه وام دانشجویی و مدرک واریزی تحصیل
  • ارائه‌ی نامه‌ای مبنی بر تایید مجوز تحصیلی که از سوی سفارت کانادا صادر می‌شود

ویزای کار کانادا

از آنجایی که وضعیت اقتصادی و تحقیقاتی و پژوهشی کانادا در شرایط خوبی قرار دارد و مالیات و هزینه‌ها در این کشور آمار بسیار پایینی را به خود اختصاص داده موجب شده تا اخذ ویزای کاری کانادا یکی از اهداف سفر به کانادا شناخته شود. برای اخذ ویزای کار در کانادا باید کمپانی و یا فردی که قصد کار پیش او را دارید اقامت دائم کشور کانادا را داشته باشد.

یکی دیگر از راه‌های اخذ ویزای کار در کانادا تایید مجوز کار صادر شده از سوی اداره مهاجرت کشور کانادا به وسیله اداره منابع انسانی کانادا است که در صورت تایید این مجوز تاثیرات منفی در رشد اقتصادی کانادا ایجاد نخواهد شد. اخذ ویزای کانادا بنابر اهداف گوناگونی صورت می‌گیرد که یکی از این اهداف کار و یافتن شغل مناسب در کانادا است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در کانادا

  • داشتن گذرنامه (پاسپورت) معتبر
  • عرضه‌ی گواهینامه کاری همچون استخدام فرد متقاضی برای کار در شرکتی که در کانادا قرار دارد
  • عرضه‌ی مدارک نشان دهنده اقامت شما در کشور مورد نظر
  • عرضه دو قطعه عکس با پس زمینه سفید
  • تکمیل فرم مخصوص دریافت ویزای کانادا

ویزای تحقیقاتی کانادا

متقاضیانی که تمایل به تبادل اطلاعات فرهنگی و علمی بین کشور خود و کانادا دارند می‌توانند نسبت به اخذ ویزای تحقیقاتی کانادا اقدامات لازم را انجام دهند. اغلب افرادی که در شرایط علمی و تحقیقاتی ویژه‌ای قرار دارند نسبت به اخذ ویزای پژوهشی کانادا به سفارت این کشور مراجعه می‌کنند. متقاضیان اخذ ویزای کانادا پس از دریافت پذیرش نامه از سوی دانشگاه مورد نظر خود می‌توانند ویزای تحقیقاتی کانادا را نیز دریافت کنند.

آن دسته از افرادی که برای اخذ ویزای پژوهشی کانادا اقدام می‌کنند و هزینه سفر را خود تقبل می‌کنند باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهنده‌ی تمکن مالی آنها باشد تا بتوانند ویزای تحقیقاتی کانادا را دریافت کنند و بتوانند کلیه هزینه‌های تحصیلی و زندگی در کشور کانادا را بپردازند.

سوپر ویزای کانادا (ویزای والدین کانادا)

والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌‌هایی که فرزندان و یا نوه‌های آنها در کشور کانادا اقامت دائم دارند این امکان را دارند که نسبت به اخذ سوپر ویزای والدین کانادا اقدام کنند. اخذ سوپر ویزای کانادا به عنوان یک ویزا با مدت اعتبار طولانی شناخته می‌شود اما والدینی که فرزندان و نوه‌های آنها در کشور کانادا اقامت دارند تنها می‌توانند به مدت ۲ سال در این کشور اقامت داشته باشند.

اخذ ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نیز به شکل یک‌بار ورود و یا چند بار ورود صادر خواهد شد که مدت اعتبار آن نیز ۱۰ ساله است ولی به دلیل اعتبار کم پاسپورت ایرانیان مدت اعتبار این ویزا نیز برای آن‌ها تنها ۵ سال است و هر بار والدین می‌توانند ۲ سال در کنار فرزندان خود باشند و اقامت در کانادا داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش‌گستر کوه نور تحت مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شماره ثبت ۲۶۷۸۹، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به‌عنوان اولین موسسه اعزام دانشجو به اسپانیا و پرتغال در ایران آغاز کرد. با افزایش تجربه‌ی کاری و تقاضای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، موسسه دانش‌گستر کوه نور دامنه فعالیت خود را به کشورهای آلمان، اتریش، فنلاند و ایتالیا گسترش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش