اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709253337310336

چرا باید از درب اتوماتیک استفاده شود؟

کد: 139709253337310336

https://goo.gl/FiFrvJ

، (اخبار رسمی): اگر در حال ساخت یک بنای جدید هستید و یا تصمیم گرفته‌اید که ساختمان فعلی خود را با تغییراتی همراه سازید؟ درب اتوماتیک برای مدرنیزه کردن و بالا بردن بهره‌وری ساختمانی‌های متعددی به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شوند.

چرا باید از درب اتوماتیک استفاده کنیم؟
چرا باید از درب اتوماتیک استفاده شود؟

خرید درب اتوماتیک برای ساختمان‌های امروزی، نوعی بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری خواهد بود. به این شکل می‌توان در هوشمندسازی ساختمان نیز قدمی مثبت برداشت

در برخی از قسمت‌های ساختمان حتما و اکیدا توصیه می‌شود که از درب اتوماتیک استفاده شود. اما چرا درب‌های اتوماتیک به عنوان راه حل‌های پیشنهادی بهینه برای محل‌های ورود و خروج توصیه می‌شوند؟ قطعا استفاده از درب اتوماتیک به جز زیبایی و شکیل بودن، مزایای ویژه و استراتژیکی دارد که این محصول را به یک مورد کاربردی تبدیل ساخته است.

مزایای استفاده از درب‌های اتوماتیک

مشتریان درب‌های اتوماتیک را ترجیح می‌دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان و مشتریان درب اتوماتیک را حین ورود و خروج خود به یک ساختمان ترجیح می‌دهند. در آماری که طی مطالعات به دست آمده، مشاهده شده است که تقریبا 99 درصد از مراجعان و اربابان رجوع، درب‌های اتوماتیک را به درب‌های دستی ترجیح می‌دهند. اما درب‌های اتوماتیک بیشتر در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

مهم‌ترین مکان‌هایی که باید و شدیدا نیاز است که درب‌های اتوماتیک را در آن‌ها نصب کرده و مورد استفاده قرار داد به شرح زیر است.

براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از میان مصرف‌کنندگان و مشتری‌ها، مهم‌ترین مکان‌هایی که باید از درب‌های اتوماتیک در آن‌ها استفاده کرد عبارتند از:

- بیمارستان‌ها

- فرودگاه‌ها

- هتل‌ها

- مراکز خرید

- فروشگاه‌های خرده فروشی و غیره

پاسخ‌دهندگان همچنین دفاتر پستی را نیز به عنوان یکی از مکان‌های مهم برای استفاده از درب‌های اتوماتیک معرفی کرده‌اند. اما متاسفانه در اغلب موارد دیده می‌شود که در دفاتر پستی کوچک، از این درب‌های خودکار استفاده نشده و مراجعان هنوز مجبور هستند که با درب‌های دستی سر و کار داشته باشند.

انواع درب‌های اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. می‌توان این نوع از درب‌های خودکار را در سبک‌های مختلف، اندازه‌های متفاوت و طرح‌های گوناگون خریداری کرد. اصلی‌ترین گزینه‌ها شامل مواردی چون درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک تاشو، درب اتوماتیک اسلایدینگ، درب اتوماتیک چرخشی، و ... هستند.

اما دیگر مزایای نصب و استفاده از درب‌های اتوماتیک کدام‌ها هستنند؟

درب‌های اتوماتیک و راحتی

قطعا مشتری‌ها و میهمانان از این که ناچار باشند درب ورودی را با فشردن دستگیره و وارد کردن نیروی خود، باز کنند خوشحال نیستند. به خصوص اگر همراه خود وسایلی به همراه داشته و دست‌های‌شان آزاد نباشد. به ویژه زمانی که حجم رفت و آمد بالاتر می‌رود و انبوه بیشتری را شاهد هستیم.

بسیاری از مردم از دست زدن به دستگیره درب‌ها احساس خوشایندی نداشته و این موضوع را به لحاظ رفت و آمد بسیار، از دایره بهداشتی خارج می‌بینند.

کودکان به راحتی قادر به باز کردن درب‌های معمولی نیستند و این موضوع برای افراد دارای معلولیت‌های مختلف، بارها سخت‌تر می‌شود. در حالی که با قرار دادن درب‌های خودکار چنین افرادی به سهولت رفت و آمد کرده و عبور و مرور برای آنها تفاوتی با دیگر افراد کاملا سالم نخواهد داشت.

درب‌های اتوماتیک به کسب و کار اعتبار می‌بخشد. این شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما در واقع نصب درب‌های اتوماتیک در ساختمان‌های تجاری و اداری و فروشگاه‌ها، به کسب‌و‌کار اعتبار می‌بخشد.

نصب درب‌های اتوماتیک به مشتری‌ها این احساس را القا می‌کند که با یک کسب و کار و مرکز صنعتی و به روز شده روبرو هستند و این ادراک را ایجاد می‌کند که تجارت و شرکت یا فروشگاهی که با آن روبرو هستند، کاملا پیشرفته بوده و ناخودآگاه قیمت کالاها و خدماتی که ارائه می‌شود، توجیه‌پذیر می‌کند.

مقرون به صرفه بودن درب‌های اتوماتیک

شاید باورکردنی نباشد، اما درب‌های اتوماتیک بسیار بیش از آن که به نظر می‌رسد، در صرفه جویی هزینه‌ها تاثیرگذار هستند. در صورتی که خرید درب اتوماتیک را از برندی معتبر انجام داده و نصب آن به درستی صورت گیرد، این نوع درب‌ها طول عمر بالایی دارند و تعمیر و نگهداری از آن‌ها به هیچ وجه هزینه‌بردار نخواهد بود.

به علاوه میزان انرژی ذخیره شده هنگام استفاده از درب‌های اتوماتیک به اندازه‌ای قابل توجه است که این درب‌های خودکار به یک فاکتور در صرفه‌جویی در انرژی تبدیل ساخته است.

درب‌های اتوماتیک تنها زمانی که لازم است باز و بسته شوند، باز و بسته می‌شوند و به این شکل به میزان قابل توجهی هزینه‌های گرمایش و خنک‌سازی سالانه را کاهش می‌دهند. آن‌ها با جلوگیری از عبور و مرور هوا و هدر رفت انرژی ذخیره شده در داخل ساختمان، نیاز به مصرف انرژی بیشتر را برطرف می‌سازند.

امنیت

هنگامی که درب‌های اتوماتیک را به درستی نصب کرده و در محل مناسب از آن‌ها استفاده شود، آن‌ها به ابزاری برای حفظ امنیت تبدیل شده و می‌توانند از اموال داخلی نگهداری کنند. هر زمان که بخواهید می‌توانید درب‌های خود را بسته نگاه داشته و یا عبور و مرور از طریق آن‌ها را کنترل کرد.

سرعت باز و بسته شدن درب‌ها قابل تنظیم است و می‌توان یکی از لت‌ها را بسته نگاه داشت.

اپراتور درب‌های اتوماتیک با سیستم‌های امنیتی ساختمان‌ها غالبا سازگار بوده و کنترل و هدایت آن‌ها با این سیستم‌ها تنظیم می‌شوئ.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانیس دُر

تعدادی از خدمات شرکت مانیس در 1- طراحی ساخت و اجرای دربهای اسلایدینگ ۲لنگه و چهار لنگه. 2- طراحی ساخت و اجرای دربهای تلسکوپی ۳ لنگه و ۶لنگه. 3- طراحی ساخت واجرای دربهای heavy duty (پرقدرت)جهت مکانهایی با تردد نامحدود. 4- طراحی ساخت و اجرای دربهای نیمگرد تمام گرد. 5- طراحی ساخت و اجرای سیستمهای کنترل تردد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی