اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711013420610336

مزایای استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک

کد: 139711013420610336

https://goo.gl/YVu79n

، (اخبار رسمی): به کار بردن درب‌های شیشه‌ای از گروه درب‌های اتوماتیک و خودکار، مزایای بسیاری دارد و بسته به نوع کاربری انواع مختلف آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب شیشه ای
مزایای استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک

چرا نباید از درب شیشه‌ای اتوماتیک استفاده نکنیم در حالی که نصب این نوع درب‌ها، علاوه بر بخشیدن سبک و استایلی مدرن به فضا، مصرف برق بسیار ناچیزی دارد و همچنین از هدر رفت انرژی فضای داخلی جلوگیری می‌کند

درب شیشه ای اتوماتیک به عنوان یکی از مدرن‌ترین و بهترین درب‌هایی است که در ساختمان‌سازی امروزی به کار برده می‌شود. این درب‌ها در شکل اتوماتیک خود برای فضاهای مختلف کاربرد دارند و حتی درب ساختمان‌های قدیمی‌تر را با این درب‌های شیشه‌ای تعویض می‌کنند.

درب شیشه‌ای در سایزها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده و کاربر می‌تواند دقیقا ابعاد و مدل مورد نظر خود را بسته به چهارچوب و نوع ساختمان و محل ورودی و خروجی انتخاب کند.

درب‌های شیشه‌ای نه تنها در محل ورودی و خروجی ساختمان‌های بزرگ قرار داده می‌شود، بلکه در قسمت‌هایی از داخل خانه نیز کاربرد دارند. به طور مثال درب پاسیو، جدا کننده‌ی ساختمان اصلی و حیا و ... نیز می‌تواند درب شیشه‌ای باشد.

مزایای استفاده از درب شیشه‌ای

از مزایای استفاده از درب‌های شیشه‌ای در انواع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهره‌وری انرژی

درب‌های شیشه‌ای به شکلی طراحی شده‌اند که موقع بسته شدن کاملا جفت شده، و مانع رفت و آمد گرما یا سرما می‌شوند. واشر کامپوزیت‌های به کار رفته در درب‌های شیشه‌ای کشویی، به شکل یک عایق حرارتی کاملا مطلوب عمل می‌کند. این عایق به طور موثر مانعی در مقابل هوا، صدا، آلودگی، گرد و غبار و بارش‌های احتمالی خواهد بود.

با این شرایط استفاده از درب‌های خودکار شیشه‌ای می‌تواند در صرفه جویی انرژی و بالا بردن بهره‌وری راهکاری بسیار عالی و کاربردی باشد.

جریان داخلی، فضای باز

درب‌های شیشه‌ای به خصوص از نوع کشویی یا درب‌های اسلایدی، فضای بیرونی و داخلی وسیع و گشوده‌ای ایجاد می‌کنند. به این معنا که هر آن قدر فضا در بخش بیرونی یا داخلی در اختیار داشته باشید، این درب‌ها هیچ چیزی از آن نمی‌کاهند و باز می‌توان همان مقدار فضا را نگه داشت.

در حالی که درب‌های معمولی و سنتی حین باز و بسته شدن بخشی از فضا را به شکل جارو کردن یک نیم دایره، به خود اختصاص می‌دهند و طبیعتا محدودیت اضافه‌ای به وجود می‌آورند.
درب‌های شیشه‌ای به خصوص انواع کشویی و اسلایدی آن‌ها بدون لولا هستند. آن‌ها به سادگی در مسیر خود حرکت می‌کنند و هیچ فضایی برای قوس درب احتیاج نیست.

به علاوه از آن جایی که درب‌های شیشه‌ای دارای پنل‌های شیشه‌ای یکپارچه و بزرگ هستند، نمای دید را به طور کامل از چشم انداز بیرونی و داخلی ایجاد می‌کنند.

در صورتی که مایل به وجود چشم انداز بیرونی یا داخلی نباشید، می‌توانید از برچسب‌های مات کننده درب‌های شیشه‌ای استفاده کرده و امکان دیده شدن داخل را مسدود سازید.

ایمنی

در گذشته درب‌های کشویی شیشه‌ای و یا هر مدلی دیگر از درب‌های شیشه‌ای، به دلیل قابلیت شکسته شدن، سطح ایمنی پایینی داشتند. حوادث بسیاری از خرد شدن درب‌های داروخانه‌ها و یا دیگر مکان‌ها را شاهد بودیم که متاسفانه کاربری درب‌های شیشه‌ای را زیر سوال می‌برد.

اما امروزه نسل جدید این درب‌ها با قابلیت ضد ضربه بودن، موجب شده تا سطح ایمنی نیز بالا برود. اکنون با ضریب اطمینان بالا این درب‌ها را در مکان‌های مختلف نصب کرده و نگرانی از بابت ضربات احتمالی و شکسته شدن آن‌ها نخواهید داشت.

امنیت

امنیت نیز یکی از وجوه بسیار مهم در درب شیشه‌ای به شمار می‌رود. درب‌های سنتی با امکان قفل شدن سطحی متوسط از امنیت را به کاربر ارائه می‌دادند. امکان باز کردن قفل این درب‌ها یا شکستن آن‌ها وجود داشت.

اما درب‌های امروزی و مدرن به صورت کاملا سیستماتیک قفل شده و اپراتور آن‌ها مسئولیت قفل شدن را برعهده دارد. به همین دلیل سطح امنیتی در این گونه از درب‌ها بسیار بالا بوده و امکان شکستن قفل یا باز کردن آن با وسیله‌ای خاص وجود ندارد.

همین موضوع استفاده از چنین درب‌هایی را برای ساختمان‌هایی که حفاظت آن‌ها اهمیت زیادی دارد، بسیار مطلوب و کاربردی می‌سازد.

نور طبیعی

این مدل از درب‌ها به دلیل شیشه‌ای بودن، به عنوان یک نورگیر بزرگ عمل می‌کنند. چنین مدل طراحی در تمام طول روز، حداکثر نور طبیعی را جذب می‌کند و می‌توان از تابش خورشید لذت کامل برد. چنین خاصیتی به نوعی صرفه جویی در مصرف برق نیز محسوب می‌شود، زیرا تا ساعاتی نیازی به روشن کردن لامپ‌های داخل فضا نخواهد بود.

به جز این از میان برداشتن حائل باعث می‌شود، که بتوانیم نسبت به فضای بیرونی دید کامل داشته و هر آن چیزی که ممکن است را کنترل کرد. به عنوان مثال استفاده از چنین درب‌هایی برای حیاط منازل و یا جدا کننده پاسیو، سبب می‌شود که والدین بتوانند نظارت کافی بر کودکانی که در حال بازی کردن در حیاط هستند، داشته باشند.

کاربری ساده

این درب‌ها کاربری بسیار ساده‌ای دارند و بدون نیاز به پیچاندن دستگیره، باز شده و افراد می‌توانند عبور و مرور داشته باشند.

سبک و استایل

نصب درب شیشه ای به زیبایی ساختمان افزوده و اضافه کردن آن به هر بنایی موجب شکل گیری سبکی شیک و مدرن می‌شود.

به علاوه این درب‌ها به سادگی تمیز شده و مثل روز اول برق انداخته می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که همیشه ظاهری پرجلوه و جذاب از آن‌ها داشته باشیم. با خرید درب شیشه‌ای از برندهای معتبر، تمام فاکتورهای ذکر شده را در بالاترین سطح و رده بندی می‌توان در اختیار داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانیس دُر

تعدادی از خدمات شرکت مانیس در 1- طراحی ساخت و اجرای دربهای اسلایدینگ ۲لنگه و چهار لنگه. 2- طراحی ساخت و اجرای دربهای تلسکوپی ۳ لنگه و ۶لنگه. 3- طراحی ساخت واجرای دربهای heavy duty (پرقدرت)جهت مکانهایی با تردد نامحدود. 4- طراحی ساخت و اجرای دربهای نیمگرد تمام گرد. 5- طراحی ساخت و اجرای سیستمهای کنترل تردد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل