اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806284057210336

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای

کد: 139806284057210336

http://bit.ly/2OdDJzu

، (اخبار رسمی): عوامل متعددی بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای تاثیرگذار است که می‌توان به اپراتور درب اتوماتیک، نوع فریم، نوع شیشه‌ای که برای لت‌های درب خودکار استفاده می‌شود و غیره اشاره کرد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای

زمانی که افراد برای خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، به سراغ مدل‌های مختلف می‌روند، با قیمت‌های گوناگونی روبرو می‌شوند. حتی ممکن است که دو درب اتوماتیک شیشه ای با ظاهری یکسان را با قیمت‌های متفاوت مشاهده شود، اما علت چیست؟ 

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای

بدیهی است که قیمت گذاری درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، تحت تاثیر فاکتورهایی هستند که هر یک به نوعی باعث افزایش یا کاهش قیمت درب شیشه‌ای خودکار خواهند شد. در ادامه این فاکتورها بررسی شده و شکل تاثیرگذاری آنها روی نرخ درب خودکار شیشه‌ای بررسی شده است.

  • قطر شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه‌ای

قطر شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه‌ای، از فاکتور تاثیرگذار در قیمت آن است. بدیهی است که هر آن قدر که قطر شیشه بیشتر باشد، قیمت درب نیز بالاتر خواهد رفت. این نه تنها به دلیل گران تر بودن خود شیشه بوده، بلکه به علت لزوم استفاده از اپراتور قوی تر در ساختار درب خواهد بود.

  • اپراتور درب اتوماتیک

اپراتور به کار رفته در درب اتوماتیک شیشه‌ای از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای است. با نظر به این که چه نوع اپراتور با چه توان و ولتاژی در سیستم درب اتوماتیک شیشه‌ای به کار رفته باشد، قیمت آن تاثیر خواهد پذیرفت. به این صورت که با به کار بردن اپراتورهای قوی‌تر و دارای ولتاژ بالاتر، قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز بالاتر خواهد رفت.

  • وجود یا عدم وجود ریموت درب اتوماتیک شیشه‌ای

آن دسته از درب‌های شیشه‌ای که دارای ریموت کاملا حرفه‌ای هستند، به شکلی قابل انتظار قیمت بالاتری نسبت به سایر درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارند.

  • فریم درب شیشه‌ای اتوماتیک 

در صورتی که درب خودکار شیشه‌ای، دارای فریم باشد قیمتی بالاتر نسبت به درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بدون فریم خواهد داشت. به این ترتیب حتی نوع فریم نیز در قیمت گذاری تاثیر خواهد گذاشت. بدیهی است که فریم‌های گران تر و باکیفیت تر، قیمت بالاتری را برای درب شیشه‌ای، به وجود خواهند آورد.

درب‌های خودکار شیشه‌ای در انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گردان، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کشویی یا اسلایدی و غیره عرضه می‌شوند. بسته به نوع درب خودکار شیشه‌ای و عرضی که برای نصب آن نیاز است، قیمت گذاری درب‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

هرگز توصیه نمی‌شود خرید خود را بر اساس قیمت ارزان تر از این محصولات انجام داد. به دنبال ارزان خرید کردن در بازار درب‌های اتوماتیک، به معنای حذف برخی امکانات و کیفیت بوده و باعث می‌شود که محصولی ضعیف تر از نیاز خود تهیه کرد. به این شکل در کمترین زمان، درب اتوماتیک به مشکلاتی برخورد کرده و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات آن خواهد بود و این هزینه‌های مضاعفی به وجود می‌آورد. از این روی توصیه می‌شود که حتما با یک کارشناس درب اتوماتیک مشورت کرده و خرید خود را کاملا مطابق با نیازها و نوع کاربردی که مد نظر است، انجام داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانیس دُر

تعدادی از خدمات شرکت مانیس در 1- طراحی ساخت و اجرای دربهای اسلایدینگ ۲لنگه و چهار لنگه. 2- طراحی ساخت و اجرای دربهای تلسکوپی ۳ لنگه و ۶لنگه. 3- طراحی ساخت واجرای دربهای heavy duty (پرقدرت)جهت مکانهایی با تردد نامحدود. 4- طراحی ساخت و اجرای دربهای نیمگرد تمام گرد. 5- طراحی ساخت و اجرای سیستمهای کنترل تردد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار