اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123526510336

درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت

کد: 139712123526510336

https://goo.gl/qYLXE1

، (اخبار رسمی): درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت با داشتن قابلیت‌های رایج درب‌های خودکار، مزایای امنیتی و استحکام و طول عمر بالاتر را نیز با خود همراه دارد. به همین دلیل در چند سال اخیر، این مدل از درب‌های مدرن، توانسته توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت
درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت

توصیه می‌شود که همیشه قبل از انتخاب نوع درب اتوماتیک شیشه‌ای از میان انواع درب‌های خودکار؛ به نیازهایی که وجود دارد توجه شود و درب اتوماتیک را مطابق با نیازها و کاربری خاص خود مورد انتخاب قرار داد

درب اتوماتیک شیشه‌ای مدتی ست که جای خود را در میان محصولات ساختمانی و درب‌های خودکار باز کرده‌اند، اما زمانی که صحبت از درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت به میان می‌آید، ضریب ایمنی بالاتر و استحکام زیاد مطرح می‌شود.

درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت دارای مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی و رایج است. این شیشه می‌تواند تا 7 برابر مقاومت بالاتر نسبت به سایر شیشه‌ها از خود نشان دهد. همین‌طور در صورت برخوردی که منجر به شکستگی این نوع شیشه شود، هیچ‌گونه برندگی یا خطری برای افرادی که در تماس با محیط شکستگی هستند، ایجاد نخواهد شد.

درب‌های شیشه‌ای معمولی در صورت شکسته شدن، به تکه‌های تیز و آسیب‌رسان تبدیل می‌شوند. اما درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت نه تنها مقاومت بسیار بالایی داشته، بلکه در صورتی که احیانا هم ضربه آن قدر شدید باشد که به شکسته شدن آن منجر شود، به جای تکه‌های برنده به پودر شیشه بی‌خطر می‌رسد.

مقاومت در برابر حرارت

مقاومت در برابر حرارت ویژگی دیگری است که با درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت همراه است. این درب‌ها می‌توانند دمایی تا 300 درجه سانتی‌گراد را تحمل کرده و در آتش سوزی‌ها مقاوم می‌مانند. اما این عدد برای شیشه‌های معمولی به 60 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

از آن جایی که شیشه‌های سکوریت در کوره‌هایی با دمای بالاتر ساخته می‌شوند، ساختار و کیفیت آن‌ها متفاوت بوده و کاربری به نسبت سطح بالاتری نیز ارائه می‌دهند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت

درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت برای بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، کلینیک‌‌ها و مانند آن‌ها مناسب است. همین‌طور از این درب برای ساختمان‌های مسکونی که نیاز به ضریب امنیتی بالایی دارند، استفاده می‌شود. شرکت‌ها، مراکز خرید، سینماها، فروشگاه‌های زنجیره و غیره نیز به نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت روی آورده‌اند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت

مزایای استفاده از این نوع درب شیشه‌ای اتوماتیک را می‌توان در گروه‌های زیر دسته‌بندی کرد:

امنیت

امنیت یکی از فاکتورهایی است که این نوع از درب‌های خودکار با خود همراه دارند. با نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت می‌‌توان نسبت به حفظ امنیت محیط مطمئن بوده و ورود به محیط داخلی ساختمان، بدون باز شدن اتوماتیک درب، به هیچ طریق دیگری امکان‌پذیر نخواهد بود.

همین طور چنان که در بالا نیز گفته شد، این درب‌ها در مقابل حرارت مقاوم بوده و نسبت به شکستگی نیز عملکرد قابل تقدیری دارند.

طول عمر

درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت دارای طول عمر قابل توجهی بوده و می‌توان آن را یکی از پایدارترین درب‌های اتوماتیک دانست. این نوع درب برای مدتی طولانی بدون مشکل عمل کرده و کمترین میزان خرابی را خواهد داشت.

در صورت نیاز می‌توان از سرویس‌های دوره‌ای برای تنظیمات آن استفاده کرد. به جز این، درب شیشه‌ای اتوماتیک از نوع سکوریت؛ هیچ مزاحمت یا حاشیه دیگری ایجاد نخواهد کرد.

سرعت عمل

سرعت عمل باز و بسته شدن لت‌ها در این نوع از درب خودکار، کاملا رضایت‌بخش بوده و کاربری را به همان صورتی که انتظارش را دارند، در اختیار قرار می‌دهد.

زیبایی

زیبایی نیز فاکتوری است که در درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک سکوریت پیدا می‌شود. فرم و ساختار این نوع از شیشه، با قالب‌بندی درب که برای آن در نظر گرفته شده است؛ کاملا سازگار بوده و در نهایت محصولی مدرن و درخور بناهای امروزی و شیک به نظر می‌آید.

نصب راحت

نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای به سادگی و در زمانی کوتاه انجام می‌شود و پس از نصب، حاشیه بیرونی درب کاملا تمیز و شیک به چشم خواهد آمد. این در حقیقت همان چیزی لست که از محصولات درب‌های اتوماتیک امروزی نیاز است.

انسان مدرن امروزی، دیگر با محصولات سابق و کاری که انجام می‌شد، سازگاری ندارد و نمی‌تواند به اندازه ی کافی رضایت از چنان کارهای ساختمانی کسب کند. به همین دلیل نسل درب‌های اتوماتیک توانست در پروژه‌های ساختمانی جدید و همین طور بناهایی که مورد بازسازی قرار می‌گیرند، جای گرفته و میدان را برای رقیبی دیگر باز نگذارد.

مقاومت

مقاومت در برابر ضربه، حرارت و ... چیزی است که در مورد درب اتوماتیک شیشه‌ای سکوریت باید دانست. به همین دلیل در کاربری‌هایی که نیاز به ضریب مقاومت بالاتر وجود دارد، به جای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای معمولی؛ به سراغ این درب‌ها می‌توان رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانیس دُر

تعدادی از خدمات شرکت مانیس در 1- طراحی ساخت و اجرای دربهای اسلایدینگ ۲لنگه و چهار لنگه. 2- طراحی ساخت و اجرای دربهای تلسکوپی ۳ لنگه و ۶لنگه. 3- طراحی ساخت واجرای دربهای heavy duty (پرقدرت)جهت مکانهایی با تردد نامحدود. 4- طراحی ساخت و اجرای دربهای نیمگرد تمام گرد. 5- طراحی ساخت و اجرای سیستمهای کنترل تردد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل