اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970925333828181

برگزاری کارگاه DISC در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری توسط شرکت رهپویان 7

کد: 13970925333828181

https://goo.gl/BDEKuh

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رهپویان 7 در تاریخ 19 آذر ماه 1397 اقدام به برگزاری کارگاه توسعه مهارت‌های ارتباطی با مدل جهانی DISC جهت تعدادی از پرسنل منابع انسانی سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران کرد.

برگزاری کارگاهِ DISC در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری  توسط شرکت رهپویان 7
برگزاری DISC توسط رهپویان 7 در سازمان هنری و فرهنگی شهرداری تهران

با توجه به اهمیت موضوع توسعه مهارت‌های ارتباطی و نیاز کسب‌وکارهای مختلف در ابعاد متفاوت به این مهارت برگزاری کارگاه DISC از ابتدای فعالیت در برنامه کاری شرکت رهپویان 7 قرار گرفت

شرکت رهپویان 7  در مورخه 19 آذر ماه 1397  اقدام به برگزاری اولین کارگاه توسعه مهارت‌های ارتباطی با مدل جهانی DISC جهت تعدادی از پرسنل منابع انسانی سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران کرد.

در این کارگاه تعدادی از کارشناسان و مدیران منابع انسانی سازمان به انتخاب مدیریت مجموعه شرکت کرده‌اند . طبق اعلام نوشین منوچهری، رییس هیت مدیره شرکت رهپویان 7 برگزاری کارگاه‌های مشابه با هدف ارتقا و توسعه مهارت‌های فردی جهت سازمان‌ها و موسسه‌های مشابه در دستور کار شرکت رهپویان 7 است.

با توجه به اهمیت موضوع توسعه مهارت‌های ارتباطی و نیاز کسب‌وکارهای مختلف در ابعاد متفاوت به این مهارت برگزاری کارگاه DISC از ابتدای فعالیت در برنامه کاری شرکت رهپویان 7 قرار گرفت.

شرکت رهپویان 7 با استفاده از کارشناسان خبره و متخصص با تجربه کاری در داخل و خارج از کشور از سال 1395 در زمینه مشاوره و آموزش مدیریت کسب و کار فعالیت دارد.

همچنین در این حوزه تا به حال 1200 گواهینامه  حضور در کارگاه جهت متقاضیان صادر شده است.

علاقمندان به شرکت در کارگاه‌های DISC می‌توانند با تماس مستقیم و یا مراجعه به کانال‌های زیر مجموعه از زمان برگزاری کارگاه DISCمطلع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش