اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971007336308197

مرکز تخصصی تعمیر موبایل با متخصصین مجرب و ارائه ضمانت تعمیر

کد: 13971007336308197

https://goo.gl/SQd3HV

، تبریز , (اخبار رسمی): مرکز تخصصی تعمیر موبایل برتر دیجیتال خود را متعهد می‌داند که مشکلات را با نازل‌ترین قیمت، بالاترین کیفیت و قطعات استاندارد رفع کند. برای اطمینان، پس از انجام تعمیر، فاکتور اختصاصی تعمیرات با جزئیات کامل ارائه می‌شود که گارانتی ضمانت تعمیر ۳۰ روزه نیز از تاریخ فاکتور در نظر گرفته می‌شود.

مرکز تخصصی تعمیر موبایل با متخصصین مجرب و ارائه ضمانت تعمیر
مرکز تخصصی تعمیر موبایل با متخصصین مجرب و ارائه ضمانت تعمیر

امروزه تعمیرات موبایل و رفع ایرادات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع گوشی‌ها، یکی از مهمترین دغدغه‌های اکثر استفاده‌کنندگان گوشی‌های تلفن همراه است. از سوی دیگر، اطمینان از عملکرد تعمیرکار برای سپردن یکی از شخصی‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده از جهات مختلف دشوار است. لذا برتر دیجیتال در راستای پاسخ‌دهی به این نیاز مردم، اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی تعمیر موبایل در تبریز با ویژگی‌های خاص و متفاوت و با اولویت اخلاق‌مداری و رضایت‌مندی مشتری کرده است.

ویژگی‌های مرکز تخصصی تعمیر موبایل در تبریز:

بهره‌گیری از متخصصان واقعی

دارای مدارک مختلف در زمینه تعمیرات موبایل و بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تعمیرات در شهر‌های تهران و تبریز.

اخلاق‌مداری

اولین اصل این مجموعه، در ارائه خدمات به مشتری رعایت انصاف، صداقت، امانت‌داری و صیانت از حریم شخصی افراد است. رضایت مشتری نقطه عطف همه فعالیت‌های است.

استفاده از قطعات اصل

برتر دیجیتال متعهد است تا همواره از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات موجود در بازار برای رفع عیب و تعمیر گوشی مشتریان استفاده کند.

ارائه ضمانت تعمیر

برتر دیجیتال تعمیرات انجام یافته روی گوشی مشتریان را به مدت ۳۰ روز گارانتی می‌کند. بدین ترتیب که در صورت بروز هرگونه مشکل، خود را مسئول دانسته و بدون اخذ هزینه، گوشی را مجددا تعمیر خواهد کرد.

مرکز تخصصی تعمیر موبایل در تبریز (برتر دیجیتال) خود را متعهد می‌داند که مشکل را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت، رفع کند. برتر دیجیتال این اطمینان را می‌دهد که تمامی قطعات استفاده شده قطعات استاندارد بوده و هزینه دریافتی متناسب با خدمت ارائه شده است.

برای اطمینان بیشتر، پس از انجام تعمیر، فاکتور اختصاصی تعمیرات با جزئیات کامل به مشتری ارائه می‌شود که گارانتی ضمانت تعمیر ۳۰ روزه نیز از تاریخ فاکتور برای مشتری در نظر گرفته می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارتباط با مرکز تخصصی تعمیرات موبایل برتر دیجیتال و دریافت مشاوره رایگان می‌توانند با شماره 97 19 54 35-041 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی