اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000302514398197

کدام گوشی عرضه شده در سال 2021 باتری قوی‌تری دارد؟

کد: 14000302514398197

https://bit.ly/2TgzQP3

، تبریز , (اخبار رسمی): ظرفیت باتری و طول عمر آن یکی از فاکتورهای مهم در خرید یک گوشی هوشمند جدید است. از این رو، برخی از سازندگان با هدف پاسخ به نیاز کاربران به گوشی هوشمندی با دوام باتری بالا، گزینه‌های متعددی را روانه بازار کنند. در این فهرست، 5 گوشی برتر سال 2021 از نظر باتری را معرفی می‌کنیم.

قویترین باتری گوشی 2021: معرفی ۵ گوشی با باتری قوی
معرفی بهترین گوشی‌ها از نظر باتری در سال 2021 ؛ قوی‌ترین باتری گوشی 2021

معیارهای متفاوتی روی خرید یک گوشی هوشمند جدید تاثیر دارد که ظرفیت باتری و دوام آن، یکی از این ویژگی‌های تاثیرگذار است. استفاده از گوشی هوشمند به یک کار روزمره تبدیل شده، بنابراین دوام باتری از اهمیت زیادی برای کاربران برخوردار است. در فهرست بهترین باتری گوشی 2021 از برتر دیجیتال به معرفی 5 گوشی برتر عرضه شده در سال 2021 از نظر باتری و طول عمر بالا می‌پردازیم. علاوه بر این، در بخش دوم این مطلب گوشی‌هایی را معرفی می‌کنیم که از نظر باتری عملکرد خوبی دارند اما یا در بازار ایران موجود نیستند یا کمیاب هستند.

معرفی پنج گوشی دارای قویترین باتری موبایل در سال 2021

قطعاً کسی دوست ندارد گوشی داشته باشد که دوام باتری بالایی نداشته و از نظر باتری زیاد دوام نمی‌آورد. علاوه بر این نکته، خیلی از خریداران وقتی تصمیم به خرید موبایل جدید می‌گیرند، نمی‌خواهند از بابت دوام باتری آن نگرانی داشته باشند. البته خیلی از گوشی‌ها نیز وجود دارند که در این لیست ما قرار ندارند ولی دوام باتری مناسبی دارند. ما در این فهرست ۵ عدد از قوی ترین باتری های موبایل را که در حال حاضر در بازار ایران وجود دارند را معرفی می‌کنیم. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر باتری برایتان خیلی مهم است، حتماً گوشی‌های زیر را برای خرید در نظر بگیرید؛ چرا که از نظر دوام باتری، این گوشی ها قویترین باتری موبایل را در سال 2021 به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در قسمت دوم این مقاله به برخی گوشی ها با باتری قوی اشاره خواهیم کرد که به رغم اینکه در بازار ایران به وفور یافت نمی‌شوند و کمیاب و یا حتی نایاب هستند، ولی ذکر نکردن نام آنها در این مقاله خالی از لطف نیست. 5 باتری برتر از نظر باتری در سال 2021 به شرح زیر هستند:

  • گوشی سامسونگ Galaxy M62
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy M51
  • گوشی شیائومی Poco M3
  • گوشی شیائومی Redmi 9T
  • گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G

پنج گوشی دیگر با باتری قوی در سال 2021 (کمیاب یا نایاب در بازار موبایل ایران)

برخی گوشی‌ها هستند که با وجود اینکه در بازار ایران به وفور یافت نمی‌شوند و یا شاید اصلا یافت نشوند، ولی اشاره نکردن به آنها در این مقاله بی‌انصافی است! پس همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کرده بودیم. در اینجا می‌خواهیم بهترین گوشی‌هایی که دارای دوام باتری بالایی هستند ولی در بازار ایران نایاب یا کمیاب هستند را نیز در اینجا لیست کنیم. این فهرست به شرح زیر است:

  • گوشی Doogee S88 Pro
  • گوشی Realme 6i
  • گوشی موتورولا Moto G9 Power
  • گوشی موتورولا Moto G10
  • گوشی لنوو مدل P2

خب نظر شما در مورد این فهرست، یعنی قویترین باتری گوشی 2021 چیست؟ تجربه استفاده از کدامیک از گوشی های معرفی شده در این لیست را دارید و نظر شما که از آن استفاده کرده‌اید چیست؟ آیا جای گوشی دیگری با باتری قوی را در این لیست خالی می‌بینید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]