اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000326518298197

مقایسه گلکسی A52 5G با گلکسی A72، جدیدترین میان رده‌های سامسونگ

کد: 14000326518298197

https://bit.ly/35AVC2H

، تبریز , (اخبار رسمی): سامسونگ در ماه مارس سال جاری میلادی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود رونمایی کرد. این غول کره‌ای در ماه مارس 2021 از چهار گوشی میان‌رده جدید (گلکسیA32، گلکسیA52، گلکسی A52 5G و گلکسی A72) رونمایی کرد.

مقایسه گلکسی A52 5G با گلکسی A72، جدیدترین میان رده‌های سامسونگ
مقایسه گلکسی A52 5G با گلکسی A72، جدیدترین میان رده‌های سامسونگ

A52 5G و A72 از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. هر دو مدل از نظر اندازه تقریباً مشابه هستند. گلکسی A52 5G مجهز به نمایشگر ۶٫۵ اینچی و A72 با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی کمی بزرگتر است.

سامسونگ در ماه مارس سال جاری میلادی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود رونمایی کرد. این غول کره‌ای در ماه مارس 2021 از چهار گوشی میان‌رده جدید (گلکسیA32، گلکسیA52، گلکسی A52 5G و گلکسی A72) رونمایی کرد. ما در این مطلب قصد داریم به مقایسه Galaxy A52 5G با Galaxy A72  بپردازیم.

دو مدل جدید کلاس A سامسونگ از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. طبق معمول، سامسونگ اطمینان می‌دهد که کیفیت ساخت هر دو دستگاه درجه یک است. هر دو مدل از نظر اندازه تقریباً مشابه هستند. گلکسی A52 5G مجهز به نمایشگر ۶٫۵ اینچی و A72 با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی کمی بزرگتر است.

علاوه بر این‌، هر دو گوشی گواهینامه IP67 را دریافت کرده‌اند. هر دو مدل مجهز به بلندگوهای استریو هستند. همچنین از Dolby Atmos و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز پشتیبانی می‌کنند. شباهت‌های دیگری که انتخاب بین این دو را دشوارتر می‌کند: بهره‌مندی از اندروید 11 با بروزرسانی‌های امنیتی تضمینی تا چهار سال، بروزرسانی‌های سیستم‌عامل تا سه سال و داشتن اسلات کارت حافظه برای ارتقا حافظه هستند.

اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد:

طبیعتاً اندازه نمایشگر تنها وجه تمایز این دو گوشی هوشمند نیست. گلکسی A52 مجهز به یکSnapdragon 750G SoC  است، در حالی که A72  از تراشه Snapdragon 720G قدرت می‌گیرد و از 5G پشتیبانی نمی‌کند. نبود قابلیت پشتیبانی از 5G، تفاوت تعیین‌کننده‌تری در اینجا محسوب می‌شود، زیرا تشخیص کارایی بسیار دشوار است.

برنده کیست؟

به طور کلی شما با انتخاب هر یک از این دو گوشی هوشمند ضرر نخواهید کرد. چراکه هر دو مدل واقعا مناسب هستند.

اگرچه این دو گوشی هوشمند از نظر طراحی خیره‌کننده نیستند و ویژگی‌های شاخص و چشمگیری ندارند، اما پرداخت کمتر از ۵۰۰ دلار برای یک پرچمدار بالارده که همه ویژگی‌های کاربری را در یک بسته جذاب جای داده، کاری منطقی است.

گلکسی A72 دوربین بهتر و ماندگاری باتری بیشتری دارد. این دو مورد از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای بیشتر افراد در زمان خرید یک گوشی جدید تاثیرگذار است.

اگر پشتیبانی از شبکه5G  برای شما از اهمیت زیادی دارد و چشم‌انداز بلندمدتی را برای استفاده از گوشی هوشمند جدید خود متصور هستید، پس گلکسی A52 5G گزینه بهتری است. از جمله دیگر ویژگی‌های تعیین‌کننده این محصول نیز نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن است که تجربه خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر همچنان برای انتخاب بین گوشی A52 و A72 مردد هستید می‌توانید متن کامل و تخصصی مقایسه Galaxy A52 5G با Galaxy A72 را در سایت برتر دیجیتال مطالعه کرده و پس از انتخاب گوشی موردنظر را خرید نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید