اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991205493088197

مقایسه گلکسی S20 FE با گلکسی A71

کد: 13991205493088197

https://bit.ly/3b124DP

، تبریز , (اخبار رسمی): در میان گوشی‌های بالارده اقتصادی، گلکسی ای ۷۱ و گلکسی اس ۲۰ اف ای از محبوبیت ویژه‌ای در میان مشتریان برخوردار هستند به همین دلیل افراد زیادی سعی در خرید آنها دارند. با ما همراه باشید و مقاله مقایسه گلکسی S20 FE با گلکسی A71 را بخوانید تا بتوانید گوشی برتر را در زمینه‌های مختلف بشناسید.

مقایسه گلکسی S20 FE با گلکسی A71
مقایسه گلکسی A71 با کلکسی S20 FE

در میان گوشی‌های بالارده اقتصادی، گلکسی ای ۷۱ و گلکسی اس ۲۰ اف ای از محبوبیت ویژه‌ای در میان مشتریان برخوردار هستند به همین دلیل افراد زیادی سعی در خرید آنها دارند. در این میان، اگر شما هم نمی‌دانید از بین این دو دستگاه کدام را خریداری کنید، با برتر دیجیتال همراه باشید و مقاله مقایسه گلکسی S20 FE با گلکسی A71 را بخوانید تا بتوانید گوشی برتر را در زمینه‌های مختلف بشناسید.

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر طراحی

اگر از روبه‌رو به این دو موبایل نگاه کنید، به سختی می‌توانید بگویید کدام یک گلکسی ای ۷۱ است و کدام یک گلکسی اس ۲۰ اف ای اما اگر هر یک از این دو موبایل را در دست بگیرید، به راحتی می‌توانید متوجه شوید که دستگاه سنگین‌تر S20 FE است زیرا این گوشی تقریباً به میزان ۱۱ گرم جرم بیشتری دارد. از نظر ابعاد هم این دو محصول سامسونگ فرق زیادی با هم نمی‌کنند و فقط عضو خانواده گلکسی S20 حدوداً ۴ میلی‌متر قدبلندتر است وگرنه اختلاف آنها در زمینه عرض و ضخامت بیش از دو میلی‌متر نخواهد بود.

گوشی برتر از نظر طراحی: هم سامسونگ Galaxy S20 FE و هم سامسونگ Galaxy A71

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر صفحه نمایش

با توجه به اختلاف ناچیز این دو گوشی از نظر ابعاد و وزن، باید به سایر موارد برای انتخاب موبایل برتر از نظر طراحی توجه کنیم. برای کسانی که بیشتر به ظاهر تلفن همراه اهمیت می‌دهند، پیشنهادمان این است که به خاطر ظاهر فانتزی که گلکسی A71 دارد و قاب پشتی آن که افکت نوری ایجاد می‌کند، سراغ این گوشی بروند ولی افرادی که مستحکم بودن یک دستگاه را در اولویت قرار می‌دهند بهتر است گلکسی S20 FE را بخرند زیرا هم تأییدیه IP68 ضد قطرات آب و خاک دارد و هم فریم آن از جنس آلومینیوم می‌باشد. با این توضیحات، با توجه به علاقه خودتان و با در نظرگیری ویژگی‌های ظاهری و شیوه طراحی، موبایل دلخواه را انتخاب کنید.

گوشی برتر از نظر طراحی: هم سامسونگ Galaxy S20 FE و هم سامسونگ Galaxy A71

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر صفحه نمایش

در اینجا هم برای اینکه بتوانیم گوشی برتر از نظر صفحه نمایش را انتخاب کنیم، باید به امکانات جزئی‌تر توجه نماییم. برای مثل اگر نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از کیفیت +HDR10 برایتان در اولویت قرار دارد، خرید گلکسی S20 FE را به شما پیشنهاد می‌دهیم ولی چنان‌چه کیفیت و اندازه بزرگتر برایتان مهمتر است باید سراغ گلکسی A71 بروید که همانگونه که گفتیم، از پنل Super AMOLED Plus استفاده می‌کند. شایان ذکر است که هر دو موبایل قابلیت پشتیبانی از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) را دارند.

گوشی برتر از نظر صفحه نمایش: سامسونگ Galaxy A71

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر سخت‌افزار

از جمله مزایای گلکسی S20 FE آن است که تراشه Exynos 990 را دارد که پرچمداران سامسونگ از آن استفاده می‌کنند. این چیپست هشت هسته‌ای که با فرآیند لیتوگرافی مثبت ۷ نانومتری تولید شده را پردازنده گرافیکی Mali-G77 MP11 همراهی خواهد کرد. همچنین، این موبایل در سه نمونه با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸، رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تولید شده است.

دیگر گوشی مورد بحث ما یعنی گلکسی A71 از تراشه هشت هسته‌ای و تولید شده با فرآیند لیتوگرافی ۸ نانومتری یعنی Snapdragon 730 و پردازنده گرافیکی Adreno 618 بهره می‌برد. ضمن اینکه سامسونگ این دستگاه را در دو نمونه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی ساخته و حافظه داخلی آنها را ۱۲۸ گیگابایت قرار داده است. به این نکته نیز اشاره کنیم که امکان ارتقای حافظه این دو گوشی وجود دارد زیرا هر دو به اسلات مموری کارت مجهز شده‌اند.

گوشی برتر از نظر سخت‌افزار: سامسونگ Galaxy S20 FE

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر سیستم عامل و رابط کاربری

در اینجا فقط و فقط یک تفاوت عمده بین گلکسی A71 و گلکسی S20 FE وجود دارد که عبارتست از نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی. این قابلیت منحصربفرد که تقریباً دو سالی می‌شود جایگاه خودش را در صنعت گوشی‌های هوشمند پیدا کرده باعث خواهد شد در منوهای اس ۲۰ اف ای با سرعت زیادی اسکرول کرده و بازی‌ها و نرم‌افزارها را بسیار روان اجرا کنید. به غیر از این مورد، فرق زیادی میان اندروید ۱۰ (سیستم عامل) و One UI 2.5 (رابط کاربری) که در S20 FE و A71 نصب شده وجود ندارد و اختلاف این دو موبایل به همان موردی ختم می‌شود که اشاره کردیم. لازم به ذکر است که این دو دستگاه شامل برنامه سامسونگ جهت انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به مدت سه سال نیز خواهند شد و این یعنی علاوه بر اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و ۱۳ هم برای دو گوشی مورد بحث ما منتشر می‌شود.

گوشی برتر از نظر سیستم عامل و رابط کاربری: سامسونگ Galaxy S20 FE (صرفاً به جهت داشتن نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی)

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر دوربین

گلکسی A71 در قاب پشتی خود به چهار لنز ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق جای داده و گلکسی S20 FE نیز در همین قسمت از حضور سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد. دوربین جلوی آنها هم یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی است.

در زمینه فیلمبرداری، گوشی برتر گلکسی S20 FE است زیرا اگرچه A71 هم می‌تواند فیلم‌های 4K ضبط کند ولی نهایتاً در هر ثانیه توانایی ثبت ۳۰ فریم را دارد حال آنکه S20 FE امکان ضبط ۶۰ فریم بر ثانیه را به وجود آورده است.

گوشی برتر از نظر دوربین: سامسونگ Galaxy A71

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر باتری

هر دو گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کنند ولی گلکسی S20 FE به مدت ۱۳ ساعت و ۳۱ دقیقه و گلکسی A71 به مدت ۱۰ ساعت و ۳۳ دقیقه دوام می‌آورد. لازم به ذکر است که این دو موبایل از تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند بنابراین در کمتر از ۲ ساعت می‌توان آنها را شارژ کرد.

گوشی برتر از نظر باتری: سامسونگ Galaxy S20 FE

جمع‌بندی

اگر فاکتورهایی نظیر کیفیت صفحه نمایش و دوربین برایتان در اولویت قرار دارند، خرید گلکسی A71 را پیشنهاد می‌کنیم ولی چنان‌چه فاکتورهایی مانند سخت‌افزار و باتری را بااهمیت‌تر می‌دانید، گلکسی S20 FE گوشی بهتری است. در زمینه‌های طراحی و سیستم نرم‌افزاری هم تفاوت‌های این دو موبایل بسیار جزئی هستند. مثلاً Galaxy S20 FE نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و نمایشگر گلکسی ای ۷۱ بزرگتر است. با این توضیحات، باید ببینید کدام یک از امکانات نامبرده را بیشتر ترجیح می‌دهید. ضمناً، چنان‌چه می‌خواهید با این گوشی‌ها به صورت جزئی‌تر و تخصصی‌تر آشنا شوید، از لینک‌هایی که در ادامه ارائه کرده‌ایم می‌توانید مقاله نقد و بررسی آنها را بخوانید.

پس از مطالعه مقاله  مقایسه A71 با S20 FE، شما کدام گوشی را به دیگری ترجیح می‌دهید؟ نظر خود را با ذکر دلیل با ما و دیگران در سایت برتر دیجیتال به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]