اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000302514408197

خرید با صرفه گوشی و تبلت با برتر دیجیتال

فروش اقساطی موبایل در تبریز با کمترین نرخ بهره واقعی!

کد: 14000302514408197

https://bit.ly/2Si1zOP

، تبریز , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی برتر دیجیتال با افتخار اعلام می‌کند که شرایط خرید اقساطی موبایل را برای ساکنین تبریز و بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم آورده است. عدم نیاز به ضامن و کمترین نرخ بهره واقعی با حداکثر اقساط 10 ماهه از جمله ویژگی‌های مهم این طرح است.

فروش اقساطی موبایل در تبریز با کمترین نرخ بهره واقعی!
فروش اقساطی موبایل در تبریز با پایین‌ترین نرخ بهره و اقساط ده ماهه ؛ خرید قسطی گوشی

اگر می‌خواهید با بهترین قیمت و با کمترین نرخ بهره واقعی موبایل اقساطی در تبریز بخرید، بهترین گزینه فروشگاه اینترنتی برتر دیجیتال است. پیرو شرایط اقتصادی موجود و با هدف خدمت‌رسانی به تبریزی‌های عزیز، برتر دیجیتال تصمیم گرفته تا امکان خرید اقساطی موبایل را برای شما عزیزان فراهم کند. برتر دیجیتال مناسب‌ترین فروشگاه برای فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز نیز محسوب می‌شود. در ادامه تمام شرایط لازم برای خرید اقساطی از برتر دیجیتال را به صورت کاملاً شفاف گردآوری کردهایم.

فروش اقساطی موبایل در تبریز با پایین‌ترین نرخ بهره واقعی و بدون نیاز به ضامن!

برتر دیجیتال افتخار دارد تا در راستای وضعیت اقتصادی جامعه، پایینترین نرخ بهره واقعی فروش اقساطی موبایل را در تبریز به مشتریان خود ارائه نماید. اگر قصد خرید گوشی اقساطی در تبریز دارید، و یا از بازنشستگان محترم تامین اجتماعی در تبریز هستید، به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید! برتر دیجیتال امیدوار است تا با طرح فروش اقساطی موبایل خود در تبریز و فراهم آوردن شرایط استثنائی و ویژه، شما را از طریق باصرفه‌ترین روش به خواسته‌هایتان برساند.

با شرایط خرید اقساطی استثنائی و پایین‌ترین نرخ بهره واقعی، و با محاسبات شفاف، صاحب محصول مورد علاقه خود شوید!

در شرایط جدید فروش اقساطی موبایل در تبریز، بدون نیاز به ضامن با پرداخت حداقل ۳۵٪ مبلغ به صورت نقدی و مابقی به صورت اقساط ۱۰ ماهه با شرایطی استثنائی، صاحب محصول مورد علاقه خود شوید.

نحوه محاسبه اقساط و مشاهده مبالغ چک‌ها در فروش اقساطی موبایل در تبریز

ما مدعی هستیم که پایین‌ترین نرخ بهره فروش گوشی اقساطی در تبریز را برای مشتریان خود ارائه می‌دهیم. به همین خاطر و به منظور شفاف‌سازی محاسبات مربوطه، بخش محاسبه‌گر اقساطی ویژه‌ای را زیر تمامی محصولات وب سایت قرار داده‌ایم. شما مشتری گرامی پس از مطالعه کامل این مطلب، لطفاً به صفحه محصول مورد نظر خود در فروشگاه آنلاین برتر دیجیتال مراجعه کنید و کلید محاسبه‌گر اقساطی را بزنید. با این کار بخش محاسبه‌گر اقساطی برایتان به نمایش در می‌آید و شما به راحتی می‌توانید با انتخاب پیش‌پرداخت و تعداد ماه‌های مورد نظر، شرایط دقیق خرید گوشی اقساطی خود را مشاهده و تعیین نمایید.

شرایط خرید گوشی اقساطی در تبریز با پایین‌ترین نرخ بهره واقعی

  • چک صیادی از بانک‌های شهر تبریز بدون سابقه برگشتی و معوقات بانکی
  • حداقل پیش پرداخت : ۳۵٪ مبلغ کل
  • حداکثر مدت اقساط : ۱۰ ماه
  • حداکثر مبلغ هر چک بدون ضامن: ۸۰۰٫۰۰۰ تومان، با ضامن: ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان (ضامن نیز استعلام شده و پشت چک و قرارداد را امضاء می‌نماید.)
  • انتقال مالکیت پس از پرداخت آخرین قسط

مدارک مورد نیاز

حضور صاحب چک هنگام تحویل کالا جهت امضای قرارداد الزامی است. آخرین قبض خدماتی محل سکونت کپی کارت ملی صاحب چک کپی کارت ملی ضامن (در صورت نیاز)

مراحل فروش اقساطی موبایل در تبریز

با شماره‌های واحد فروش برتر دیجیتال (صفحه تماس با ما) تماس گرفته و محصول درخواستی برای خرید اقساطی خود را اعلام نمایید؛ سپس با هماهنگی قبلی و با در دست داشتن تمامی مدارک مورد نیاز، به فروشگاه برتر دیجیتال در تبریز مراجعه کرده و گوشی خود را تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی