اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710113374010591

به همت آموزشگاه ماساژ ورزمان و در 20 دی ماه 1397

دوره آموزش کاربر ماساژ فنی‌وحرفه‌ای در آموزشگاه ماساژ ورزمان برگزار می‌شود‌

کد: 139710113374010591

https://goo.gl/QyZrpr

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای با حضور مدرسان حرفه‌ای ماساژ کشور در تاریخ 20 دی ماه 1397 برگزار می‌شود.

دوره آموزش کاربر ماساژ فنی و حرفه ای در آموزشگاه ماساژ ورزمان برگزار می‌شود
دوره آموزش کاربر ماساژ فنی‌وحرفه‌ای در آموزشگاه ماساژ ورزمان برگزار می‌شود‌

به گزارش روابط عمومی آموزشگاه ماساژ ورزمان، دوره آموزشی کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای با حضور مدرسان حرفه‌ای ماساژ کشور در تاریخ 20 دی ماه 1397 به میزبانی تهران توسط این شرکت برگزار می‌شود.

فرشاد فرجوند مدیر عامل آموزشگاه ماساژ ورزمان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش تمامی علاقه‌مندان به آموزش ماساژ و یادگیری ماساژ بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت مشاغل مرتبط، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

وی مدرسان دوره آموزشی کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ماساژ همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه یک میلیون و چهارصد و هشتاد هزار تومان که برای علاقه‌مندان تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت www.varzman.com را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش